У статті висвітлено теоретичні аспекти проблеми формування | методико-математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність понять "компетентність", "методико-математична компетентність". Відповідно до існуючої системи професійної підготовки розглянуто структуру методико-математичної підготовки фахівця з початкової освіти
(дисципліни циклу професійної підготовки, дисципліни за вибором, практична підготовка) та основні чинники
формування у студентів методико-математичної компетентності. Окреслено шляхи оновлення змісту і методів
формування означеної компетентності у зв'язку з перебудовою початкової ланки на засадах Концепції нової української школи. Висвітлено досвід науково-творчої роботи в окремих напрямах.
В статье отражены теоретические аспекты проблемы формирования методико-математической компетентности будущих учителей начальной школы. На основе анализа научной литературы раскрыто сущность понятий “компетентность”, “методико-математическая компетентность”. В соответствии с существующей системой профессиональной подготовки рассмотрена структура методико-математической
подготовки специалиста по начальному образованию (дисциплины цикла профессиональной подготовки,
дисциплины за выбором, практическая подготовка) и основные факторы формирования у студентов методико-
математической компетентности. Очерчены пути обновления содержания и методов формирования отмеченной
компетентности в связи с перестройкой начального звена на принципах Концепции новой украинской школы. Отражен опыт научно-творческой работы в отдельных направлениях.
The article covers theoretical aspects of the problem of formation of methodological and mathematical competence of future teachers of elementary school. On the basis of the analysis of scientific literature was revealed the essence of the concepts of “competence”, “methodological and mathematical competence”. In accordance with the existing system of professional training are considered the structure of methodical and mathematical preparation of a specialist in elementary education (discipline of the cycle of vocational training, discipline of choice, practical training) and the main factors of formation of students of methodological and mathematical competence. It was outlined the ways of updating the content and methods of formation of the indicated competence in connection with the restructuring of the initial level on the basis of the Concept of the new Ukrainian school. Besides this, it is covered the experience of scientific and creative work in some areas.