Стаття присвячена аналізу і дослідженню актуальної проблеми формування професійної компетентності фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій. Проаналізовано проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій, а також інноваційний освітній менеджмент, спрямований на підвищення якості підготовки майбутніх спеціалістів
ІТ галузі. Досліджено систему оцінки якості освіти фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій та можливості її покращення. Розроблено інформаційно-аналітичну систему оцінки якісних показників освітніх послуг закладів вищої освіти. Проаналізовано досвід всесвітньовідомих дослідників з підготовки здобувачів вищої освіти в процесі підвищення актуальності процесу інформатизації освіти, а також досліджено шляхи його вдосконалення. Обгрунтовано сучасні методи використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. Досліджено теоретичні та методичні основи підготовки фахівців із застосуванням сучасних
педагогічних, інформаційних засобів та технологій навчання.
Статья посвящена анализу и исследованию актуальной проблемы формирования профессиональной
компетентности специалистов по информационно-коммуникационным технологиям. Проанализированы
проблемы формирования профессиональной компетентности будущих специалистов по информационно-
коммуникационным технологиям, а также инновационный образовательный менеджмент, направленный на
повышение качества подготовки будущих специалистов ИТ-отрасли. Исследована система оценки качества образования специалистов по информационно-коммуникационным технологиям и возможности ее улучшения.
Разработана информационно-аналитическая система оценки качественных показателей образовательных услуг высших учебных заведений. Проанализирован опыт всемирноизвестных исследователей по подготовке
соискателей высшего образования в процессе повышения актуальности процесса информатизации образования, а
также исследованы пути его совершенствования. Обоснованы методы использования информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе. Исследованы теоретические и методические основы подготовки специалистов с применением современных педагогических, информационных средств и технологий обучения.
The article is devoted to the analysis and research of the urgent problem of the formation of professional competence of specialists in information and communication technologies. The problems of the formation of professional competence of future specialists in information and communication technologies, as well as innovative educational management aimed at improving the quality of training of future specialists in the IT industry are analyzed. The system for assessing the quality of education of specialists in information and communication technologies and the possibility of improving it has been investigated. An information-analytical system for evaluating the quality indicators of educational services of higher education institutions has been developed. The experience of world-famous researchers in the preparation of applicants for higher education in the process of increasing the relevance of the process of computerization of education is analyzed, and ways to improve it are investigated. The methods of using information and communication technologies in the educational process are substantiated. The theoretical and methodological foundations of the training of specialists using modern pedagogical, information tools and technologies are investigated.