У статті розкривається авторське бачення їі прогнозування продуктивності організовано направленого
формування самоефективності вчителя в умовах трирівневого педагогічного менеджменту (адміністративно-
нормативного, дидактико-методичного та технолого-виконавського), здійснюваного на засадах синергетичної
парадигми.
В основу реалізації концепції нової української школи в ході реформування освітньої системи покладена
самоефективна функція освітньо-професійної діяльності вчителя -- найголовнішого суб єкта перемін, поліпшення якості освіти в цілому у державі. Розкрито механізм синергетичного моделювання особистісно-професійної діяльності на засадах взаємопов'язаних фракталів за подібністю їх змісту, дій, кінцевої мети, що збагачують педагогічний менеджмент ознаками самоефективності як запоруки триєдиного успіху за формулою взаємодії "директор, керівники методичних комісій, вчитель". Все це забезпечує поступове наближення учнів і вчителів до очікуваного реформою результату.
В статье раскрывается авторское виденье и прогнозирование производительности организовано направленного формирования самой эффективности учителя в условиях трехуровневого педагогического менеджмента (административно-нормативного, дидактико-методического и технолого-исполнительного), осуществляемого на принципах синергической парадигмы. В основу реализации концепции новой украинской школы в ходе реформирования образовательной системы возложена самоэффективная функция образовательно-профессиональной деятельности учителя — самого главного субъекта перемен, улучшения качества образования в целом в государстве. Раскрыт механизм синергического моделирования личностно-профессиональной деятельности на принципах взаимосвязанных фракталов за подобием их содержания, действий, конечной цели, что обогащают педагогический менеджмент признаками самой эффективности как залоги триединого успеха за формулой взаимодействия “директор, руководители методических комиссий, учитель”. Все это обеспечивает постепенное приближение учеников и учителей к ожидаемому реформой результату.
The article reveals the author’s vision and the forecasting of the productivity of the organized directed formation of
teacher’s self-efficacy in the conditions of three-level pedagogical management (administrative-normative, didactic-methodical and technological-executive), carried out on the basis of the synergetic paradigm. The basis of the implementation of the concept of a new Ukrainian school during the reform of the educational system
is the self-effective function of educational and professional activities of the teacher - the main subject of change, improving
the quality of education in general in the state. The mechanism of synergetic modeling of personally-professional activity on the basis of interrelated fractals is revealed on the similarity of their content, actions, the ultimate goal that enrich the pedagogical management with signs of self-efficacy as the guaranty of triple success according to the formula of interaction "director, heads of methodical commissions, teacher". All this ensures a gradual approach of students and teachers to the expected reform result.