У статті розглядаються питання наукового обґрунтування змісту методичної підготовки майбутніх педагогів-художників у системі художнього-педагогічної освіти. На основі новітніх стратегій проектування інтегративної моделі процесу методичної підготовки магістрів, що надає змогу з одного боку, поглиблювати професійну компетентність, а з іншого - забезпечувати формування якісного рівня методичної здатності до художнього навчання студентів у професійних закладах освіти різного рівня акредитації, розроблено освітньо-модульний курс дисципліни «Теорія і практика методики художнього навчання у вищих навчальних закладах». Результати дослідження та досвіду стали підґрунтям для визначення сутності освітнього змісту програми методичної підготовки магістрів, котра передбачає умови по'єднання в одну процесуальну спільність процесу набуття знань і вмінь з профільної (художньої та методичної) діяльності.
В статье рассматриваются вопросы научного обоснования содержания методической подготовки будущих учителей-художников в системе художественного-педагогического образования. На основе новейших стратегий проектирования интегративной модели процесса методической подготовки магистров, что позволяет, с одной стороны, сформировать профессиональную компетентность, с другой − обеспечить формирование качественного уровня методической способности к художественному обучению студентов в профессиональных учреждених образования различного уровня аккредитации, разработан образовательно-модульный курс дисциплины «Теория и практика методики художественного обучения в ВУЗ». Результаты исследования и многолетний опыт профессиональной деятельности стали основой для определения образовательного содержания программы методической подготовки магистров, которая предусматривает условия объединения в одном процессуальном процессе освоить массивом знаний и умений профессиональной деятельности.
The article addresses the scientific substantiation of methodical preparation of future teachers – artists in the system of art – teacher education. Based on the latest strategies for designing an integrative process model methodological training masters, who, on the one hand, deepens professional competence, on the other – ensuring the formation of high-quality measurement methodology artistic ability to train students in professional educational institutions of different levels of accreditation developed educational – modular course “Theory methodology and practice of art education in higher education”. Results and experience were under of basisto determine the nature of the educational program content methodical preparation Masters, which provides prerequisites combination of one common procedural process of acquiring knowledge and skills on the profile (artistic and technical) activities.