ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Шалварова, К. С.![]() |
|
dc.contributor.author | Карпенко, В. А.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-11-08T16:14:16Z | |
dc.date.available | 2020-11-08T16:14:16Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Шалварова, К. С. Комплексний підхід до вивчення перспективи в процесі підготовки художника-педагога / К. С. Шалварова, В. А. Карпенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 195-202. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31780 | |
dc.description.abstract | У статті піднімаються питання комплексного підходу до навчання майбутніх художників-педагогів теорії і практиці перспективних побудов в образотворчому мистецтві. Розглянуто роль низки художньо-педагогічних дисциплін, зміст яких активно впливає на формування у студентів системи знань з перспективи та практичного досвіду аналізу, передачі й інтерпретації перспективних явищ у творах мистецтва й у власній художньо-творчій діяльності. Доводиться, що міждисциплінарний підхід є необхідною умовою синтезу теорії та художнього практики та дозволяє забезпечити належгий рівень підготовки фахівця до проектування простору на площині та навчання цьому учнів. | ua |
dc.description.abstract | В статье поднимаются вопросы комплексного подхода к изучению будущими художниками-педагогами теории и практики перспективных построений в изобразительном искусстве. Рассматривается ряд дисциплин художественно-педагогического цикла, содержание которых, в их синтезе, активно влияет на формирование у студентов системы знаний по перспективе и приобретения ими практического опыта проэктирования пространства на плоскости | ua |
dc.description.abstract | The article raises issues an integrated approach to the study of future artists and teachers of the theory and practice of perspective constructions in the fine arts. Discusses a number of disciplines pedagogical cycle, the contents of which in their synthesis has a great impact on the formation of the students ’ knowledge systems in perspective and helping them to acquire practical experience designing space on the plane. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | система перспективи | ua |
dc.subject | комплексний підхід | ua |
dc.subject | побудова простору картини | ua |
dc.subject | система знань | ua |
dc.subject | система перспективы | ua |
dc.subject | комплексный подход | ua |
dc.subject | построение пространства картины | ua |
dc.subject | система знаний | ua |
dc.subject | system perspective | ua |
dc.subject | an integrated approach | ua |
dc.subject | building the picture space | ua |
dc.subject | the knowledge system | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3-051:75 | ua |
dc.title | Комплексний підхід до вивчення перспективи в процесі підготовки художника-педагога | ua |
dc.title.alternative | Комплексный подход к изучению перспективы в процессе подготовки художника-педагога | ua |
dc.title.alternative | The integrated approach for the study perspective in the process of the education of the artist-teacher | ua |
dc.type | Article | ua |