У статті розглядається проблема формування основ художнього мислення молодших школярів, що займає винятково важливе місце в теорії та практиці. Сучасної мистецької освіти. Визначаються та обґрунтовуються критерії: ціннісно-орієнтаційний, когнітивний, практично-творчий та показники рівня сформованості художнього мислення молодших школярів засобами образотворчого мистецтва. Запропоновані можливі шляхи поетапного формування художнього мислення молодших школярів у процесі образотворчого навчання. Розкрито вплив образотворчої діяльності та розвиток основ художнього мислення особистості молодшого школяра.
В статье рассматривается проблема формирования основ художественного мышления младших школьников, которое занимает исключительно важное место в теории и практике современного художественного образования. Определяются и обосновываются критерии: ценностно-ориентационный, когнитивный, праксично-творчий и показатели уровня сформированности художественного мышления младших школьников средствами изобразительного искусства. Предложенные возможные пути поэтапного формирования художественного мышления младших школьников в процессе изобразительной учебы. Раскрыто влияние изобразительной деятельности на развитие основ художественного мышления личности младшего школьника.
The problem of forming of bases of the artistic thinking of junior schoolchildren, that occupies an exceptionally important place in a theory and practice of modern artistic education, is examined in the article. Criteria are determined and grounded: valued-orientation, когнитивный, праксично-творчий and indexes of level of formed of the artistic thinking of junior schoolchildren by facilities of fine art. Offered possible ways of the stage-by-stage forming of the artistic thinking of junior schoolchildren in the process of graphic studies. Influence of graphic activity is exposed on development of bases of the artistic thinking of personality of junior schoolboy.