Стаття присвячена визначенню змістового наповнення методичного компонента професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. На підставі аналізу шляхів формування змісту вищої освіти, традицій художньої педагогіки, сучасних досліджень у галузі методики навчання образотворчого мистецтва та досвіду навчання художньої діяльності школярів визначено принципи відбору та структурування навчального матеріалу курсу «Методика навчання образотворчого мистецтва». З'ясовано змістове наповнення методичного компонента професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.
Статья посвящена определению содержанию методического компонента профессиональной компетентности будущих учителей изобразительного искусства. По результатам анализа принципов формирования содержания высшего образования, традиций художественной педагогики, современных исследований в области методики обучения изобразительному искусству и опыта организации художественной деятельности определены принципы отбора, содержание и структура учебного материала курса «Методика обучения изобразительному искусству».
Article is devoted to determining the subject of the methodological component of professional competence of future art teachers. According to the results of the analysis of the principles of formation of the subject of higher education, traditions of art pedagogics, current research in the field of fine arts teaching methods and experience of the organization of artistic activity principles of selection of content and structure of teaching material of the course “Methods of teaching visual arts are defined the”.