Модель розвитку суспільства потребує від сучасного фахівця широкого спектра знань, навичок і компетенцій для успішного виконання своїх професійних функцій, забезпечення всебічного і сталого розвитку освіти і науки України. Сучасному суспільству, яке розвивається досить стрімко, потрібні кваліфіковані працівники, які можуть конкурувати на ринку праці, компетентні, відповідальні та вільно володіють своєю професією, здатні до ефективної роботи за спеціальністю на рівні світових стандартів, готових до постійного професійного росту, соціальної і професійної мобільності.
Післядипломна освіта передбачає розвиток її за допомогою відкритих технологій освіти дорослих, відкритого контингенту і відкритих занять, прозорості системи, взаємоузгоджуваності всіх компонентів, а також наявності умов для вільного входження суб‟єктів в освітній простір, здобуття якісної освіти без обмежень за гендерним, віковим, національним та територіальними відмінностями. Професійний саморозвиток – це процес формування особистості, орієнтовної на високі професійні досягнення. У системі післядипломної освіти створено умови для безперервного навчання впродовж усього життя, доступності в здобутті знань, відповідності запитам і потребам особистості та суспільства.
На курсах підвищення кваліфікації використовується сучасна теорія і практика спортивного тренування; вивчається застосування методик функціонального відновлення організму; аналізуються поза тренувальні та поза змагальні чинники в підготовці спортсменів, психологічна підготовка. Терміни проведення подальших курсів залежить від формування групи.
Современному обществу, которое развивается очень быстро, необходимы квалифицированные работники, которые могут конкурировать на рабочем рынке, компетентные ответственные и свободно владеют своей профессией, способные к эффективной деятельности по специальности на уровне мировых стандартов, готовых к постоянному профессиональному росту, социальной и профессиональной мобильности.
Последипломное образование предусматривает развитие ее с помощью открытых технологий образования взрослых, открытого контингента и открытых занятий, прозрачности системы, взаимосвязи всех компонентов, а также наличие условий для свободного вхождения субъектов в образовательное пространство, получение качественного образования без ограничений за гендерными, возрастными, национальными и территориальными отличиями. Профессиональное саморазвитие – это процесс формирования личности, которая ориентируется на высокие профессиональные достижения. В системе последипломного образования созданы условия для беспрерывного обучения на протяжения всей жизни, доступностью в получении знаний, в зависимости от запросов и необходимости личности и общества.
На курсах повышения квалификации используется современная теория и практика спортивной тренировки; изучается применение методик функционального восстановления организма; анализируются послетренировочные и после соревновательные факторы в подготовке спортсменов, психологическая подготовка. Сроки проведения поведения дальнейших курсов зависит от формирования группы.
The society developments model requires a modern specialist of a wide range of knowledge, skills and competencies for successful fulfilment of their professional functions, ensuring comprehensive and sustainable development of education and science of Ukraine. A rapidly evolving modern society needs skilled workers who can compete in the labor market, are competent, responsible and free to own a profession, capable of working effectively with a specialty at world-wide standards, ready for continued professional growth, social and occupational mobility.
Postgraduate education involves the development of it through open technologies of adult‟s education, opens contingent and classes, transparency of the system, coherence of all components, as well as the conditions for free entry of subjects in the educational space, obtaining quality education without restrictions on gender, national, gender, and territorial differences. Professional self-development it is a process of forming a personality oriented to high professional achievements. In the system of postgraduate education creates the conditions for lifelong learning, accessibility in acquiring knowledge, meeting the needs and needs of the individual and society.
Advanced training uses the modern theory and practice of sports training; application of methods of functional recovery of an organism is studied; out-of-training and out-of-competition factors in training athletes, psychological training are analysed. The timing of further courses depends on the formation of the group.