В останній час дисципліна «Фізичне виховання» втрачає свої популярність, позиції та престиж серед учнівської та студентської молоді. Підростаюче покоління використовує всі можливості, щоб уникнути фізичних навантажень в рамках навчального предмету як в школі, так і в закладах вищої освіти. Причин для подібної поведінки достатньо: відношення до фізичного виховання і спорту в сім‟ї, застаріла схема проведення та шаблонність уроків, недостатня практична кваліфікація викладачів, відсутність креативу викладання та сучасних напрямків в навчальному процесі. В ситуації, що склалась молода людина має надзвичайно мало мотивів для свідомого і сумлінного відвідування занять з фізичного виховання та плідної роботи в його межах. Беручи до уваги все вищенаведене, перед викладачами фізичного виховання постає завдання підняти престиж дисципліни «Фізичне виховання» та вмотивувати студентів до фізичних навантажень, як в рамках навчальної дисципліни, так і за межами освітніх закладів. В цій роботі ми спробували окреслити засоби, які допоможуть підвищити мотивацію молоді в даному питанні.
В последнее время дисциплина «Физическое воспитание» теряет свои популярность, позиции, престиж среди ученической и студенческой молодежи. Подрастающее поколение использует все возможности для того, чтобы избежать физических нагрузок в рамках учебного предмета как в школах, так и в высших учебных заведениях. Причин для подобного поведения достаточно: отношение к физической культуре и спорту в семье, устаревшая схема проведения и шаблонность уроков, недостаточная практическая квалификация преподавателей, отсутствие креатива преподавания и современных направлений в учебном процессе. В сложившийся ситуации молодые люди имеют чрезвычайно мало мотивов для регулярного, сознательного посещения занятий по физическому воспитанию и результативной работы на нѐм. Беря во внимание всѐ выше сказанное, перед преподавателями физического воспитания стоит задача поднять престиж дисциплины «Физическое воспитание» и дать мотивы студентам получать физические нагрузки как в рамках учебной дисциплины, так и за пределами учебных заведений. В этой работе мы попытались определить способы повышения мотивации студенческой молодѐжи в данном вопросе.
Recently, the discipline "Physical Education" is losing its popularity, position, prestige among pupils and students. The younger generation uses all the opportunities in order to avoid physical exertion within the framework of the subject matter both in schools and in higher educational institutions. There are enough reasons for such behavior: attitude to physical education and sports in the family, outdated scheme of conducting and stereotyped lessons, insufficient practical qualifications of teachers, lack of creative teaching and modern directions in the educational process. In this situation, young people have extremely few motives for regular, conscious attendance of physical education classes and effective work on it. Taking into account all the above, the task of physical education teachers is to raise the prestige of the discipline “Physical Education” and give motives to students to get physical activity both within the academic discipline and outside educational institutions. In this work, we tried to identify ways to increase student motivation in this matter.