Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Гендерні особливості мотивації до занять фізичним вихованням студентів ЗВО

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пальчук, М. Б.
dc.contributor.author Кенсицька, І. Л.
dc.date.accessioned 2020-11-03T16:58:35Z
dc.date.available 2020-11-03T16:58:35Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Пальчук М. Б. Гендерні особливості мотивації до занять фізичним вихованням студентів ЗВО / М. Б. Пальчук, І. Л. Кенсицька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 5 (125). – С. 124- 127. - DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2020.5(125).24 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31708
dc.description.abstract В процесі дослідження мотивації студентів до занять фізичним вихованням нами було проведено анкетування у якому взяли участь 54 хлопці та 60 дівчат. Анкета складалася з 29 тверджень, на кожне з яких необхідно було висловити власну думку, оцінюючи їхню значимість. Встановлено гендерні відмінності мотиваційних пріоритетів до занять у студентів різної статі. Основним мотивом, який спонукає студенток до занять фізичною культурою і спортом визначено є зміцнення здоров‟я. Отримання задоволення від занять, а також отримання оцінки або заліку, спілкування з цікавими людьми, можливість використати отримані знання в повсякденному житті є більш значущими мотивами відвідувати заняття з фізичного виховання у ЗВО для студентів. Подальші наукові пошуки передбачають пошук шляхів формування позитивної мотивації до занять фізичним вихованням у студентської молоді. ua
dc.description.abstract В процессе исследования мотивации студентов к занятиям физическим воспитанием нами было проведено анкетирование в котором приняли участие 54 студента и 60 студенток. Анкета состояла из 29 утверждений, на каждое из которых необходимо было высказать собственное мнение, оценивая их значимость. Установлено различия мотивационных приоритетов к занятиям студентов разного пола. Основным мотивом, который побуждает студенток к занятиям физической культурой и спортом является укрепление здоровья. Получение удовольствия от занятий, а также получение оценки или зачета, общение с интересными людьми, возможность использовать полученные знания в повседневной жизни являются более значимыми мотивами посещать занятия по физическому воспитанию в ЗВО для студентов. Дальнейшие научные исследования предусматривают поиск путей формирования положительной мотивации к занятиям физическим воспитанием у студенческой молодежи. ua
dc.description.abstract The study of personality motivation plays an extremely important role in forming in students a conscious attitude to their own health and habits of regular physical education. Motivation determines a person's behavior, personality orientation and character, emotions, abilities, and activities. The purpose of the study is to determine the gender characteristics of students' motivation for physical education at the university. In order to achieve this goal in the research process, a theoretical analysis of literature sources and a method of questionnaires were used. In the process of researching students' motivation for physical education, we conducted a survey in which 54 students and 60 students took part. The questionnaire consisted of 29 statements, on the basis of which it was necessary to express one's own opinion, assessing their significance. The differences in motivational priorities of different genders students were established. The main motive that encourages female students to engage in physical culture and sports is health promotion. Getting pleasure from classes, as well as getting a grade or credit, communicating with interesting people, the opportunity to use the acquired knowledge in everyday life are more significant motives for students to attend physical education classes at the university. One of the most important tasks of physical education at the university is the formation of students' lasting interest and motivation for physical self-improvement as a major factor in their quality of life. Further scientific research involves the search for ways to form positive motivation for physical education among students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject студенти ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject студенты ua
dc.subject мотивация ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject students ua
dc.subject motivation ua
dc.subject physical education ua
dc.subject.classification 796.011.3:373.51 ua
dc.title Гендерні особливості мотивації до занять фізичним вихованням студентів ЗВО ua
dc.title.alternative Гендерные особенности мотивации к занятиям физическим воспитанием студентов ЗВО ua
dc.title.alternative Gender characteristics of students' motivation for physical education at the university ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу