Аналіз наукових праць провідних учених, які одночасно із загальними проблемами своєї галузі досліджували питання методологічних рівнів дослідження дав змогу визначити зміст першого вищого рівня філософського пізнання для теоретичного обґрунтування концептуальних підходів здоров`яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху.
Мета дослідження - визначення та узагальнення методологічних засад здоров‟яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху у якості постулатів розробленої й запропонованої до впровадження авторської концепції.
Представлені у статті результати наукових досліджень продемонстрували вузький спектр наукових доробок у напрямі визначення за темою 3.23: «Здоров`яформуючі технології дітей та молоді у процесі адаптивного фізичного виховання» концептуальних підходів здоров‟яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху як теоретичної основи запропонованої нами концепції.
Анализ научных работ ведущих ученых, которые одновременно с общими проблемами своей отрасли изучали вопрос методологических уровней исследования, позволили определить содержание первого высшего уровня философского познания для теоретического обоснования концептуальных подходов здоровьеформирующей деятельности в процессе адаптивного физического воспитания детей с нарушениями слуха.
Цель исследования - определение и обобщение методологических основ здоровьеформирующей деятельности в процессе адаптивного физического воспитания детей с нарушениями слуха в качестве постулатов разработанной и предложенной к внедрению авторской концепции.
Представленные в статье результаты научных исследований продемонстрировали узкий спектр научных разработок в направлении определения по теме 3.23 «Здоровьеформирующие технологии детей и молодежи в процессе адаптивного физического воспитания» концептуальных подходов здоровьеформирующей деятельности в процессе адаптивного физического воспитания детей с нарушениями слуха как теоретической основы предложенной нами концепции.
Analysis of leading scientists scientific works, who simultaneously with the general problems of their field studied the methodological levels of research allowed to determine the content of the philosophical knowledge first higher level for theoretical substantiation of conceptual approaches to health education in the process of adaptive physical education of hearing impaired children.
The aim of the study is to determine and generalize the methodological principles of health-promoting activities in the process of adaptive physical education of children with hearing impairments as postulates of the author's concept developed and proposed for implementation.
Methods and organization of research: analysis and generalization of data from special scientific and methodological literature; monitoring of information resources of the Internet;
The results of scientific researchers presented in the article demonstrated a narrow range of scientific achievements in the direction of definition on theme 3.23: "Health-forming technologies of children and youth in the process of adaptive physical education" of conceptual approaches of health-forming activity in the process of adaptive physical education of children with hearing impairments. our proposed concept.