В статті розкрито значення творів декоративно-прикладного мистецтва, художні образи яких пов'язані з національними мистецькими традиціями як чинником формування духовно-ментальних аспектів естетичного сприйняття майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі вивчення художньо-графічних дисциплін. Цілеспрямоване і послідовне формування естетичного сприймання майбутніх художників-педагогів засобами творів мистецтва, художні образи яких пов'язані з народними святами – одна з педагогічних умов гуманізації навчально-виховного процесу, відповідність цього процесу принципам народності, природовідповідності та культуровідповідності.
В статье раскрыто значение произведений декоративно-прикладного искусства, художественные образы которых связаны с национальными художественными традициями как факторы формирования духовно-ментальных аспектов эстетического восприятия будущих учителей изобразительного искусства в процессе изучения художественно-графических дисциплин.
In the article the importance of arts and crafts, artistic images which are associated with the national artistic traditions as a factor in the formation of spiritual and mental aspects of aesthetic perception of the future teachers of fine arts in the course of studying art-graphic disciplines.