ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нарійчук, Микола Деонисович![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-11-03T07:33:06Z | |
dc.date.available | 2020-11-03T07:33:06Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Нарійчук, Микола Деонисович. Соціально-педагогічні умови становлення самооцінки особистісних моральних якостей студентів медучилища у позанавчальній діяльності : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.05 - соціальна педагогіка / Нарійчук Микола Деонисович ; [наук. керівник Вайнола Ренате Хейкіївна] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 21 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31688 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено проблемі становлення самооцінки особистісних моральних якостей студентів медучилища. Здійснено психолого-педагогічний аналіз проблеми дослідження, визначено теоретичні засади формування самооцінки особистісних моральних рис студентської молоді. Розглянуто психологічні та соціально-педагогічні аспекти категорії "ціннісні орієнтації". Розкрито особливості формування самосвідомості у структурі особистості як передумови формування самооцінки особистісних моральних якостей; зміст таких процесів формування особистості студента як: самопізнання, самоставлення і саморегуляції. Педагогічний процес формування самооцінки особистісних моральних якостей розглядається як організація і стимулювання особистості до оволодіння досвідом моральних взаємовідносин у різних мікро- і макросоціумах. Соціально-виховна позанавчальна діяльність студентів трактується як діяльність по залученню молодих людей в процес соціальної взаємодії. З метою виявлення рівня розвитку морально-ціннісних орієнтацій розроблено авторську систему педагогічного діагностування, яка дозволила виявити оптимальні соціально-педагогічні умови становлення самооцінки особистісних моральних якостей студентів. Визначено шляхи підвищення ефективності становлення самооцінки особистісних моральних якостей студентів медичного училища. | ua |
dc.description.abstract | The thesis is dedicated to the problem of the development of self - valuation of the medical student’ s personal moral qualities. In includes a psychological pedagogical analysis of the problem under investigation, defines theoretical grounds of the formation of self - valuation of moral qualities of students youth. The work considers psychological and social pedagogical aspects of the category “ value orientations” , reveals the peculiarities of the formation of self - consciousness as a prerequisite for the formation of self - valuation of personal moral qualities; contents of such procession of formation person of student as: self-familiarization, self-valuation and self-regulation. The pedagogical process of the formation of self-valuation of personal moral qualities are considered as individual organization and stimulation, experience of the moral interrelation ship in different micro- and macro societies. The social educational student’s non-class activity is interpreted as activity of the attraction of young people to the process of social cooperation. In order to point out the level of development o f moral value orientations, the author has created a personal system of pedagogical diagnosis, which reveals the optimal social pedagogical conditions for the development of self - valuation of student's moral qualities. In his thesis the author has defined the ways that increase the efficiency of the development of self - valuation of student's moral qualities. | ua |
dc.description.abstract | Диссертация посвящается проблеме становления самооценки личностных моральных качеств студентов медицинского училища. Осуществлен психологопедагогический анализ проблемы исследования, определены теоретические основы формирования самооценки личностных моральных качеств студенческой молодежи. Рассмотрены психологические и социально-педагогические аспекты таких категорий, как "самосознание", "самооценка". Представлена многоаспектность категорий "ценностные ориентации", которая находится у истоков общей аксеологической концепции развития личности и дает возможность методически верно представить сложный процесс ориентации студенческой молодежи на общечеловеческие ценности, в первую очередь - моральные качества будущего медика. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | ціннісні орієнтації | ua |
dc.subject | самосвідомість | ua |
dc.subject | особистісні моральні якості | ua |
dc.subject | самооцінка | ua |
dc.subject | value orientations | ua |
dc.subject | self-awareness | ua |
dc.subject | personal moral qualities | ua |
dc.subject | self-esteem | ua |
dc.subject | ценностные ориентации | ua |
dc.subject | самосознание | ua |
dc.subject | личностные моральные качества | ua |
dc.subject | самооценка | ua |
dc.title | Соціально-педагогічні умови становлення самооцінки особистісних моральних якостей студентів медучилища у позанавчальній діяльності | ua |
dc.title.alternative | Social pedagogical conditions for the development of self - valuation of moral qualities of medical college students in extracurricular activity. | ua |
dc.title.alternative | Социально-педагогические условия становления самооценки личностных моральных качеств студентов медучилища во внеучебной деятельности. | ua |
dc.type | Other | ua |