В статті розкривається зміст художньо-естетичного потенціалу декоративно-прикладного мистецтва. Відображена ефективна роль цього мистецтва, як бази духовної та естетичної культури, його вплив на естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку та формування у них ціннісного ставлення до дійсності через історію свого народу. Головною метою цієї художньо-практичної діяльності на сучасному етапі є активізація творчості дітей, розвиток їхніх природних нахилів, здібностей.
В статье раскрывается содержание художественно-эстетического потенциала декоративно-прикладного искусства. Отражена эффективная роль этого искусства, как базы духовной и эстетической культуры, его влияние на эстетическое воспитание детей старшего дошкольного возраста и формирование у них ценностного отношения к действительности через историю своего народа. Главной целью этой художественно-практической деятельности на современном этапе является активизация творчества детей, развитие их природных склонностей, способностей.
The article reveals the artistic and aesthetic potential of arts and crafts. Reflects effective role of art as a spiritual base and aesthetic culture, its influence on the aesthetic education of preschool children and formation of their valuable relation to reality through history of his people. The main goal of this artistic and practical activity at the present stage is activation of creativity of children, development of their natural inclinations and abilities.