У статті проаналізовано аксіологічний аспект соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом. Важливим є знання суиності аксіологічної складової управлінської культури як системи цінностей, соціальних норм і правил поведінки, стосунків між членами педагогічного та учнівського колективів. Аксіологічний аспект культури управління загальноосвітнього навчального закладу інтегрує (з позиції його соціалізації) такі блоки як соціальний, професійний, особистісно-комунікативний.
В статье проанализирован аксиологический аспект социально-функционального управления общеобразовательным учебным заведением. Важным является знание сущности аксиологической составляющей управленческой культуры как системы ценностей, социальных норм и правил поведения, отношений между членами педагогического и ученического коллективов. Аксиологический аспект культуры управления общеобразовательного учебного заведения интегрирует (с позиции его социализации) такие блоки, как социальный, профессиональный, личностно-коммуникативный.
The article analyzes the axiological aspect of socio-functional management of general education institutions. Important to know the essence of axiological component of the management culture as a system of values, social norms and rules of behavior, the relationship between teacher and student members of collectives. Axiological aspect of the management culture of general educational institution integrates (from the perspective of socialization) blocks such as social, professional, personal and communicative.