У статті розкриті питання однієї з визначальних дисциплін архітектурного напрямку – рисунка. Навчальний рисунок з натури, заснований на тривалому спостереженні та детальному її вивченні, розглядається основною традиційною формою навчання рисунка. Проведено аналіз викладання навчального академічного рисунка. Здійснено пошук інноваційних методів викладання у вищих навчальних закладах. Описано роль та зв’язок навчального академічного рисунка з архітектурним проектом у системі художньої освіти фахівців архітектурного напрямку вищого навчального закладу.
В статье рассматриваються вопросы одной из главных дисциплин архитектурного направления - рисунка. Проводится анализ преподавания учебного академического рисунка, поиск инновационных методов преподавания в высших учебных заведениях. Описана роль и связь учебного академического рисунка с архитектурным проектом в системе художественного образования архитектурного направления в высших учебных заведениях.
The article examines one of the cornerstone disciplines of architectural education: drawing. The work analyzes academic drawing teaching practices and innovative post-graduate teaching methodologies, and puts academic drawing education in the context of architectural designs created as part of post-graduate professional architectural degrees.