У статті розглядаються результати теоретико-експериментального дослідження, пов’язаного з проблемою проектування навчального процесу підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва на основі можливостей інформаційних технологій навчання. Виділено типи програмно-педагогічних засобів, що можуть бути використані в системі художньо-педагогічної освіти. Представлено технологію проектування окремих програмно-педагогічних засобів – гіпертекстових електронних підручників та мультимедійних посібників. Розкрито аспекти застосування електронної навчальної літератури для забезпечення навчального процесу фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва.
В статье раскрыты педагогически обоснованные аспекты использования электронной обучающей литературы в учебном процессе профессиональной подготовки будущих учителей изобразительного искусства. Представлена технология проектирования гипертекстов электронных учебников и мультимедийных пособий.
The pedagogically motivated aspects of using electronic learning literature in educational process while future applied art teachers professional training are considered in this article. It presents the technology of projecting the hypertext electronic and multimedia textbooks.