У статті йдеться про вдосконалення форм навчання, визначено й уточнено основні цілі та задачі професійної педагогічної підготовки майбутніх учителів з метою оволодіння ними комунікативною компетенцією. Цьому сприяють такі фактори, як: врахування міжпредметних зв’язків, вивчення навчального матеріалу за модульною (поетапною) системою навчання, запровадження на семінарських і практичних заняттях творчих звітів студентів та оцінювання їх знань і вмінь. Визначено сутність понять «мовна компетенція», «мовленнєва компетенція», «лінгвістична компетенція» і «риторична компетенція» та їх значимість і необхідність у процесі формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя.
В статье говорится об усовершенствовании форм обучения студентов в процессе профессиональной подготовки будущих учителей путем овладения ими коммуникативной компетенцией. С этой целью было введено в учебный процесс систему творческого отчета, оценивания знаний и умений студентов.
The article states about students educational forms’ improvement during prospective teacher’s professional education by communicative expertise acquisition. For this purpose system of creative reports, students’ knowledge and skills evaluation was putted to educational process.