У статті здійснено категоріальний аналіз термінів «компетентність», «компетенція». Розглянуто деякі аспекти розвитку професійної компетентності вчителя образотворчого мистецтва. Схарактеризовано такі здатності компетентного фахівця: генерування ідей, висування гіпотез, фантазування, креативність, педагогічна майстерність тощо. Проведено аналіз складових професійної компетентності вчителя образотворчого мистецтва. Характерною ознакою професійної компетентності учителя визначено вміння співвіднести наявні знання з цілями, умовами і способами художньо-педагогічної діяльності.
Проведено категориальный анализ терминов «компетентность», «компетенция». Рассмотрены некоторые аспекты профессиональной компетентности учителя изобразительного искусства. Охарактеризован такие способности компетентного специалиста: генерирование идей, выдвижение гипотез, фантазирование, креативность, педагогическое мастерство и т.д. Проведен анализ составляющих профессиональной компетентности учителя изобразительного искусства. Характерным признаком профессиональной компетентности учителя определено умение соотнести имеющиеся знания с целями, условиями и способами художественно-педагогической деятельности.
This article provides an analysis of categorical terms “competence”, “competence”. Some aspects of the professional competence of the teacher of fine arts. Author determined such competent professional capacity: generating ideas, hypotheses nomination, fantasy, creativity, pedagogical techniques and more. The analysis of the components of the professional competence of the teacher of fine arts. A characteristic feature of the professional competence of the teacher defines the ability to relate current knowledge of the objectives, conditions and methods of artistic and educational activities.