Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Флешмоб як ефективний засіб формування рухової культури студентів на заняттях фізичним вихованням

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зюзь, В. М.
dc.contributor.author Бабич, Т. М.
dc.contributor.author Балухтіна, В. В.
dc.date.accessioned 2020-10-30T10:47:25Z
dc.date.available 2020-10-30T10:47:25Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Зюзь В. М. Флешмоб як ефективний засіб формування рухової культури студентів на заняттях фізичним вихованням / В. М. Зюзь, Т. М. Бабич, В. В. Балухтіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 5 (125). – С. 80-84. - DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2020.5(125).14 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31629
dc.description.abstract Соціально-економічні перетворення, які відбулися в суспільстві за останні десятиліття, кардинально змінили не тільки умови життя людей, а також освітню ситуацію. Фізична культура студентів являє собою нерозривну складову частину вищої гуманітарної освіти. Вона виступає якісною і результуючої мірою комплексного впливу різних форм, засобів і методів на особистість майбутнього фахівця в процесі формування його професійної компетенції. Здоров'я студентів і його соціально–психологічна адаптація у суспільстві, нормальний ріст і розвиток багато в чому визначається середовищем, в якій він живе. Більше половини свого часу протягом дня студенти у вузі, тому важливо підвищити у них мотивації до занять фізичною культурою і спортом, досягнення спортивних результатів. Використання інноваційних форм і технологій спортивної діяльності, зокрема флешмобу дозволить зробити заняття фізичним вихованням нестандартними і цікавими, відповідають всім вимогам сучасного педагогічного процесу. Ми спробували відійти від традиційних підходів у фізичному вихованні, щоб зацікавити студентів, вивчаючи нетрадиційні прийоми, використовуючи елементи нового, які оживляють і роблять заняття різноманітними. Виконання вправ флешмобу під музику створює у тих хто займається уявлення про характер рухів, їх тимчасових характеристиках, підвищує просторову точність і виразність рухів, розвиває естетичний смак. Танцювальний стиль виконання вправ стимулює вияв позитивних емоцій у займається, підвищується емоційне сприйняття навколишнього світу. Естетичні емоції дають можливість здійснити більшу кількість повторень різних вправ не помічаючи утомленість, що дає значний тренувальний ефект на серцево-судинну і дихальну системи. Завдяки тісному узгодженню рухів з музикою, зростають виразні можливості фізичних вправ. У студентів створюється враження, що ті, хто займаються розповідають про себе, розкривають свої відчуття і думки мовою рухів. Об'єктивним критерієм ефективності концептуального підходу є підвищення у студентів їх соціальної активності, якісне підвищення навчально-пізнавальної продуктивності, підвищення духовності особистості кожного студента. ua
dc.description.abstract Социально-экономические преобразования, которые произошли в обществе за последние десятилетия, кардинально изменили не только условия жизни людей, но и образовательную ситуацию. Физическая культура студентов представляет собой неразрывную составную часть высшего гуманитарного образования. Она выступает качественной и результирующей мерой комплексного воздействия различных форм, средств и методов на личность будущего специалиста в процессе формирования его профессиональной компетенции. Здоровья студентов и его социально–психологическая адаптация в обществе, нормальный рост и развитие во многом определяется средой, в которой он живет. Больше половины своего времени в течение дня студенты в вузе, поэтому важно повысить у них мотивации к занятиям физической культурой и спортом, достижения спортивных результатов. Использование инновационных форм и технологий спортивной деятельности, в частности флешмоба позволит сделать занятия физическим воспитанием нестандартными и интересными, отвечают всем требованиям современного педагогического процесса. Мы попытались отойти от традиционных подходов в физическом воспитании, чтобы заинтересовать студентов, изучая нетрадиционные приемы, используя элементы нового, которые оживляют и делают занятия разнообразными. Выполнение упражнений флешмоба под музыку создает у тех кто занимается представление о характере движений, их временных характеристиках, повышает пространственную точность и выразительность движений, развивает эстетический вкус. Танцевальный стиль выполнения упражнений стимулирует проявление положительных эмоций в занимается, повышается эмоциональное восприятие окружающего мира. Эстетические эмоции дают возможность осуществить большее количество повторений различных упражнений не замечая усталость, что дает значительный тренировочный эффект на сердечно-сосудистую и дыхательную системы. Благодаря тесному согласованию движений с музыкой, растут выразительные возможности физических упражнений. У студентов создается впечатление, что те, кто занимаются рассказывают о себе, раскрывают свои чувства и мысли на языке движений. Объективным критерием эффективности концептуального подхода является повышение у студентов их социальной активности, качественное повышение учебно-познавательной продуктивности, повышение духовности личности каждого студента. ua
dc.description.abstract Socio-economic transformations that have occurred in society over the last decades, radically changed not only the lives of people, but the educational situation. Physical education students represents an integral constituent part of higher humanitarian education. It stands for quality and the resulting comprehensive measure of the impact of various forms, means and methods on the personality of the future specialist in the process of formation of professional competence. Health of students and their socio–psychological adaptation in the society, the normal growth and development is largely determined by the environment in which he lives. More than half of their time during the day, students at the University, so it is important to increase their motivation to employment by physical culture and sports, achievement sports results. The use of innovative forms and technologies of sports activities, in particular of the flash mob will make physical education interesting and extraordinary, to meet all the requirements of modern educational process. We tried to move away from traditional approaches in physical education to motivate students, studying non-traditional techniques, using elements of the new that animate and make lessons more varied. Exercise flash mob to the music creates for those who are engaged in understanding about the nature of the movements, their timing, and increases the spatial precision and expressive movements, develops aesthetic taste. Dance style exercise stimulates the expression of positive emotions in deals, increased emotional perception of the world. Aesthetic emotion enable a greater number of repetitions of various exercises not noticing fatigue, which gives a significant training effect on the cardiovascular and respiratory systems. Thanks to the close coordination of the movements with the music, rising expressive potential of physical exercise. Students have the impression that those who do talk about themselves, reveal their feelings and thoughts in the language of movement. The objective criterion of the effectiveness of the conceptual approach is to increase students ' social activity, a qualitative increase educational productivity, enhance the spirituality of each individual student. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject флешмоб ua
dc.subject студенти ua
dc.subject інноваційна форма ua
dc.subject вправи ритмічної гімнастики ua
dc.subject музика ua
dc.subject елементи танцю ua
dc.subject флэшмоб ua
dc.subject студенты ua
dc.subject инновационная форма ua
dc.subject упражнения ритмической гимнастики ua
dc.subject музыка ua
dc.subject элементы танца ua
dc.subject flash mob ua
dc.subject students ua
dc.subject innovative form ua
dc.subject exercises rhythmic gymnastics ua
dc.subject music ua
dc.subject elements of dance ua
dc.subject.classification 791.6:378.147 ua
dc.title Флешмоб як ефективний засіб формування рухової культури студентів на заняттях фізичним вихованням ua
dc.title.alternative Флешмоб как эффективное средство формирования двигательной культуры студентов на занятиях физическим воспитанием ua
dc.title.alternative Flashmob as an effective means of formation of motor culture of students in physical education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу