На практичних заняттях з навчальних дисциплін «Вступ до спеціальності», «Культура професійного мовлення та спілкування», «Педагогіка», «Зміст і види професійної діяльності у сфері фізичної культури і спорту» ми прагнули розвинути у студентів педагогічну техніку, удосконалити їх педагогічні здібності як важливі складові педагогічної майстерності, зокрема: організаторські, творчі, перцептивні здібності, емоційну стабільність, оптимістичне прогнозування, креативність. Для того, щоб майбутні учителі фізичної культури навчилися проводити самоаналіз своїх навичок педагогічної взаємодії нами були запропоновані такі теми для творчих роздумів: «Моя педагогічна культура», «Педагогіка: наука чи мистецтво», «Мої спогади про улюбленого вчителя», «Вчитель фізичної культури майбутнього» тощо. Включення студентів до особистісно-зорієнтованої діяльності через використання новітніх освітніх технологій та упровадження у навчальний процес спецкурсу «Основи розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури» уможливило розкриття потенціалу кожного майбутнього учителя фізичної культури. Комплексне дотримання вище перерахованих педагогічних умов забезпечило результативність розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури у процесі професійної підготовки.
На практических занятиях по учебным дисциплинам «Введение в специальность», «Культура профессиональной речи и общения», «Педагогика», «Содержание и виды профессиональной деятельности в сфере физической культуры и спорта» мы стремились развить у студентов педагогической технике, усовершенствовать их педагогические способности как важные составляющие педагогического мастерства, в частности: организаторские, творческие, перцептивные способности, эмоциональную стабильность, оптимистическое прогнозирование, креативность. Для того, чтобы будущие учителя физической культуры научились проводить самоанализ своих навыков педагогического взаимодействия нами были предложены следующие темы для творческих размышлений: «Моя педагогическая культура», «Педагогика: наука или искусство», «Мои воспоминания о любимом учителе», «Учитель физической культуры будущего» и другие. Включение студентов к личностно-ориентированной деятельности через использование новейших образовательных технологий и внедрения в учебный процесс спецкурса «Основы развития педагогического мастерства будущих учителей физической культуры» сделало раскрытия потенциала каждого будущего учителя физической культуры. Комплексное соблюдения перечисленных педагогических условий обеспечило результативность развития педагогического мастерства будущих учителей физической культуры в процессе профессиональной подготовки.
We aimed to develop pedagogical techniques among students, improve their pedagogical abilities as important components of pedagogical excellence during practical classes in the educational disciplines “Introduction into the specialty”, “Culture of professional speech and communication”, “Pedagogy”, “The content and types of professional activities in the field of physical culture and sports”, in particular: organizational, creative, perceptual abilities, emotional stability, optimistic forecasting, For future physical culture teachers to learn how to introspect their skills in pedagogical interaction, we proposed such topics for creative reflection: “My pedagogical culture”, “Pedagogy: science or art”, „My memories of my favorite teacher”, “Physical culture teacher of the future” etc. The inclusion of students in personally oriented activities through the use of the latest educational technologies and the introduction of a special course in the educational process “Fundamentals for the development of pedagogical skills of future physical education teachers” made it possible to reveal the potential of each future teacher of physical education. The comprehensive observance of the above-mentioned pedagogical conditions ensured the effectiveness of the pedagogical skills development of future physical education teachers in the process of training.