Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування особистісної готовності старшокласників до вибору професії психолога

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Мосол, Наталія Олександрівна
dc.date.accessioned 2012-01-04T08:33:44Z
dc.date.available 2012-01-04T08:33:44Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Мосол, Наталія Олександрівна. Формування особистісної готовності старшокласників до вибору професії психолога : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н.О. Мосол ; наук. кер. Г. К. Радчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/315
dc.description.abstract Проведено теоретичний аналіз стану дослідження питання особистісного та професійного самовизначення особистості. Запропоновано концептуальні підходи до вивчення проблеми особистісної готовності старшокласників до вибору професії психолога. Особистісну готовність розглянуто як інтегральне утворення особистості, структуру якого наведено як сукупність когнітивної, мотиваційно-цілепокладальної та суб'єктно-особистісної компонент. Визначено критерії та показники особистісної готовності старшокласників до вибору професії психолога. Наведено дані про рівні сформованості особистісної готовності старшокласників до вибору цієї професії. Досліджено особливості становлення особистості майбутнього психолога на етапі допрофесійної підготовки. Визначено психолого-педагогічні умови формування особистісної готовності старшокласників до даного вибору. Розроблено й апробовано програму психолого-педагогічного супроводу становлення особистісної готовності старшокласників до вибору професії психолога. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to the problem of forming personal readiness of high-school students to choose a psychological profession. The theoretical analysis of the issue of self-determination of senior school students and personal readiness to choose the profession was done. Personal readiness was determined as an integral formation of personality, it structure composes cognitive, aim-motivational and subjective-personal components. The data are given on levels of high-school students' personal readiness formation to choose the profession of psychology, the system of dominant motive of choosing the psychological profession are analyzed. Psychological and pedagogical conditions of forming of personal readiness of high-school students to choose a psychological profession have been defined. The program of psychological and pedagogical support of professional self–determination of high-school students was developed and probated. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject особистісне самовизначення ru_RU
dc.subject професійне самовизначення ru_RU
dc.subject вибір професії ru_RU
dc.subject особистість психолога ru_RU
dc.subject особистісна готовність ru_RU
dc.subject особистісна готовність до вибору професії психолога ru_RU
dc.subject психолого-педагогічний супровід професійного самовизначення ru_RU
dc.subject personal self-determination ru_RU
dc.subject professional self-determination ru_RU
dc.subject professional choice ru_RU
dc.subject personality of psychologist ru_RU
dc.subject personal readiness ru_RU
dc.subject personal readiness to choose a psychological profession ru_RU
dc.subject psychological and pedagogical support of professional self-determination ru_RU
dc.subject.classification 159.98:371.134 -057.874 ru_RU
dc.title Формування особистісної готовності старшокласників до вибору професії психолога ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics