Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання малих форм активного відпочинку для підвищення розумової працездатності учнів других-третіх класів початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Присяжнюк, С. І.
dc.date.accessioned 2020-10-27T06:20:29Z
dc.date.available 2020-10-27T06:20:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Присяжнюк, С. І. Використання малих форм активного відпочинку для підвищення розумової працездатності учнів других-третіх класів початкової школи / С. І. Присяжнюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 3 (123). - С. 119-125. - DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2020.3(123).23. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31482
dc.description.abstract У даній статті висвітлено ефективність використання малих форм активного відпочинку для підвищення розумової працездатності учнів початкових класів впродовж навчального дня. Виявлено, що в учні других-третіх класів починаючи з другого уроку розвивається стійка тенденція щодо стомленості організму. Особливо втома організму дітей розвивалася на уроках математики, і зокрема, якщо вони були передбачені розкладом занять на третьому чи четвертому уроці. Розвитку процесів втоми дітей цього віку сприяло також тривалість уроку 45 хв, замість рекомендованих МОН України 40 хв., тому що дзвоник у школі відрегульований для усіх класів 45 хв. Виконання спеціально підібраних фізичних вправ на уроках у вигляді фізкультурної хвилинки чи фізкультурної мікропаузи сприяло зменшенню впливу процесів втоми на організм дітей. ua
dc.description.abstract В данной статье освещено эффективность использования малих форм активного отдыха для повышения умственной работоспособности учеников начальних клас сов в течение ученого дня. Выявлено, что в учеником вторых-третих классов развивается устойчивая тенденция утомления организма. Особенно утомление организма детей происходило на уроках математики, и особенно, когда они были предусмотрены расписанием занятий на третьем или четвертом уроке. Развитию процессов утомления детей этого возраста способствовало такж продолжительность урока 45 мин, вместо рекомендованых МОН Украины 40 мин., потому что звонок в школе отрегулирован для всех классов 45 мин. Выполнение специально подобраных физических упражнений на уроках ввиде физкультурной минутки или физкультурной микропаузы способствовало уменьшению влияния процессов утомления на организм детей. ua
dc.description.abstract This article highlights the effectiveness use of small forms of active recreation to increase mental working capacity of primary school students during the school day. It was found that the students of the second and third grades starting from the second lesson a steady tendency to fatigue of the body develops. Especially children's fatigue developed in math lessons, and in particular if they were scheduled for the third or fourth lesson. The duration of the lesson also contributed to the development of fatigue processes in children of this age 45 minutes, instead of the recommended 40 minutes of the Ministry of Education and Science of Ukraine, because the school bell rang adjusted for all classes 45 minutes Execution of specially selected physical exercises in lessons in the form of a physical education minute or physical education micropause helped reduce the impact of fatigue on the body of children. One of the urgent problems of modern pedagogy is scientific substantiation of rational motor regime of children and adolescents. Studies in recent years suggest that the cause is the most common diseases, physical development disorders and functional state of the body of schoolchildren is increasingly becoming motor insufficiency experienced by the body of children. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject молодший шкільний вік ua
dc.subject руховий режим ua
dc.subject фізичні вправи ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject розумова працездатність ua
dc.subject младший школьный возраст ua
dc.subject двигательный режим ua
dc.subject физические упражнения ua
dc.subject учебный процесс ua
dc.subject умственная работоспособность ua
dc.subject primary school age ua
dc.subject motor mode ua
dc.subject physical exercises ua
dc.subject learning process ua
dc.subject mental capacity ua
dc.subject.classification 371.217.3:796.1 ua
dc.title Використання малих форм активного відпочинку для підвищення розумової працездатності учнів других-третіх класів початкової школи ua
dc.title.alternative Использование малых форм активного отдыха для повышения умственной работоспособности учеников вторах-третих классов начальной школы ua
dc.title.alternative The use of small forms of active rest to improve the mental capacity of second or third students elementary school classes ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу