ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Цимбал, Світлана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2020-10-26T14:09:52Z | |
dc.date.available | 2020-10-26T14:09:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Цимбал С. М. Особливості педагогічної діяльності в гетерогенному колективі / С. М. Цимбал // Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики : тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ. — 20–21 листопада 2019 р.). У 3-х частинах. Частина 1. — Київ : Університет «Україна», 2019. — С. 301-304. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31469 | |
dc.description.abstract | Професійна підготовка та інтеграція в суспільні відносини молоді залежить від створення в закладі освіти умов для реалізації потенціалу представників різних гетерогенних груп. Багатоманітність студентської аудиторії постійно розширюється за різними параметрами. Гетерогенне середовище сучасного закладу освіти складається з іноземців, переселенців, осіб з інвалідністю, сиріт тощо. Розвиток інклюзивного освітнього простору дозволить впроваджувати нові психолого-педагогічних практики для залучення студентів усіх гетерогенних груп до ефективного навчального процесу. Успіх формування інклюзивної культури закладу освіти залежить від компетентності й готовності педагогів до подолання соціальних та психологічних бар’єрів, що виникають під час роботи в гетерогенних колективах. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Університет «Україна» | ua |
dc.subject | педагогічна діяльність | ua |
dc.subject | інклюзія | ua |
dc.subject | гетерогенне середовище | ua |
dc.subject.classification | 376-044.247(082) | ua |
dc.title | Особливості педагогічної діяльності в гетерогенному колективі | ua |
dc.type | Article | ua |