Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості педагогічної діяльності в гетерогенному колективі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Цимбал, Світлана Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-10-26T14:09:52Z
dc.date.available 2020-10-26T14:09:52Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Цимбал С. М. Особливості педагогічної діяльності в гетерогенному колективі / С. М. Цимбал // Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики : тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ. — 20–21 листопада 2019 р.). У 3-х частинах. Частина 1. — Київ : Університет «Україна», 2019. — С. 301-304. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31469
dc.description.abstract Професійна підготовка та інтеграція в суспільні відносини молоді залежить від створення в закладі освіти умов для реалізації потенціалу представників різних гетерогенних груп. Багатоманітність студентської аудиторії постійно розширюється за різними параметрами. Гетерогенне середовище сучасного закладу освіти складається з іноземців, переселенців, осіб з інвалідністю, сиріт тощо. Розвиток інклюзивного освітнього простору дозволить впроваджувати нові психолого-педагогічних практики для залучення студентів усіх гетерогенних груп до ефективного навчального процесу. Успіх формування інклюзивної культури закладу освіти залежить від компетентності й готовності педагогів до подолання соціальних та психологічних бар’єрів, що виникають під час роботи в гетерогенних колективах. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Університет «Україна» ua
dc.subject педагогічна діяльність ua
dc.subject інклюзія ua
dc.subject гетерогенне середовище ua
dc.subject.classification 376-044.247(082) ua
dc.title Особливості педагогічної діяльності в гетерогенному колективі ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics