Короткий опис(реферат):
Професійна підготовка та інтеграція в суспільні відносини молоді
залежить від створення в закладі освіти умов для реалізації потенціалу
представників різних гетерогенних груп. Багатоманітність студентської
аудиторії постійно розширюється за різними параметрами. Гетерогенне
середовище сучасного закладу освіти складається з іноземців, переселенців, осіб з інвалідністю, сиріт тощо. Розвиток інклюзивного освітнього
простору дозволить впроваджувати нові психолого-педагогічних практики для залучення студентів усіх гетерогенних груп до ефективного навчального процесу. Успіх формування інклюзивної культури закладу
освіти залежить від компетентності й готовності педагогів до подолання соціальних та психологічних бар’єрів, що виникають під час роботи
в гетерогенних колективах.