Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості інтелектуально-мовленевого компоненту педагогічної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зінченко, Людмила Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-10-23T09:42:54Z
dc.date.available 2020-10-23T09:42:54Z
dc.date.issued 1994
dc.identifier.citation Зінченко, Людмила Миколаївна. Психологічні особливості інтелектуально-мовленевого компоненту педагогічної діяльності : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Зінченко Людмила Миколаївна ; [наук. керівники : Проколієнко Людмила Микитівна, Долинська Любов Василівна] ; УДПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 1994. - 24 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31426
dc.description.abstract Защищается 6 научных работ, которые содержат теоретическое исследование психологических особенностей интеллектуально-речевого компонента педагогической деятельности, а также результаты экспериментальных исследований. Установлено отличия в речевой деятельности учителей и студентов педвуза, связанные с использованием речевых средств и грамматических конструкции, а также зависимость особенностей интеллектуально-речевого компонента педагогической деятельности от преподаваемого предмета и монологической или диалогической ориентации учителя. Разработана программа по формированию диалогически ориентированных речевых навыков будущего учителя с использованием активных социально-психологических методов. ua
dc.description.abstract Six scientific works containing psyliological peculiarities' Theoretical research of pedagogical activity intellectual speech component and experimental results are being defended. In the course of work the difference of students' and lecturers' speech activity connected with the use of language means and grammar constructions are found. The peculiarity and dependence of pedagogical activity's intellectual speech component upon the subject and nionological and dialogical orientation of teachers are also determined. The programme on developing future teachers' dialogical orientative language skills containing active socio-psychological methods is worked out. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher УДПУ ім. М.П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічна діяльність ua
dc.subject інтелектуально-мовленсвий компонент педагогічної діяльності ua
dc.subject активні соціально-психологічні методи навчання ua
dc.title Психологічні особливості інтелектуально-мовленевого компоненту педагогічної діяльності ua
dc.title.alternative Psychological peculiarities of pedagogical activity's intellectual speech component ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу