У результаті проведеного аналізу
вітчизняних та зарубіжних
стандартів ключових компетентностей, базової та повної середньої
освіти, підготовки учителів
(зокрема, учителів математики) та
фахівців з інформаційних технологій
було уточнено систему інформатичних компетентностей
учителя математики, розроблену
Ю. С. Рамським, у частині
структури, змісту та показників їх
сформованості. Визначено, що
формування інформатичних
компетентностей учителя математики розпочинається із базових
інформатичних компетентностей,
подальший розвиток яких
відбувається насамперед в
компетентностях у системному
адмініструванні, веб-технологіях,
програмуванні та системному аналізі.
As a result of the analysis of
domestic and foreign standards of key
competencies, basic and complete
secondary education, teachers’ training
(in particular, mathematics teachers’
training) and information technology
specialists training, the system of
informatics competencies of a
mathematics teacher, developed by Yu.
S. Ramskyi, was updated in terms of the
structure, content and indicators of
competencies formation. It has been
found out that the formation of the
informatics competencies of a
mathematics teacher begins with basic
informatics competencies, the further
development of which occurs primarily
in the competencies in system
administration, web technologies,
programming and systems analysis.