Дотепер вищі навчальні заклади готували педагогічні кадри для роботи у сфері фізичного виховання та у сфері спортивної підготовки, яка реалізовувалася в системах підготовки спортивних резервів і спорту вищих досягнень. Зважаючи на те, що багато компонентів спортивної підготовки використовуються для підвищення якості фізичного виховання, з’являється потреба в корекції програм підготовки кадрів для загальноосвітньої школи. Розв’язання цього завдання насправді заслуговує набагато більшої уваги, ніж це чинилось до цього часу. Cпортивно-масова робота в початковій школі є важливою ланкою в системі фізичного виховання учнів. Вона організовується і проводиться відповідно до загальної мети і завдань фізичного виховання через що й, сприяє планомірному розвиткові фізичних і психічних властивостей особистості молодших школярів. Як і уроки фізичної культури й організовані заняття фізичними вправами в режимі дня, спортивно -масова робота має свої специфічні завдання, отже, вона сповнена конкретним змістом, виконує важливі функції в системі фізичного виховання молодших школярів. За допомогою різних форм спортивно-масової роботи, якнайбільше розв’язуються завдання для задоволення потреб молодших школярів у регулярних заняттях з фізичного вдосконалення, в бажанні виявляти свій фізичний потенціал у змаганнях. Недоліки змісту освіти позначаються на методиці професійної підготовки з фізичного виховання майбутніх учителів початкової школи: навчальний матеріал неповно відображає потреби школи; елементи педагогічних умінь формуються поза структурою педагогічної діяльності («на своїх студентах»). Тому майбутній учитель непогано засвоює окремі предмети, але використовувати свої знання в педагогічній роботі йому нелегко. З цієї причини він втрачає інтерес до теоретичної підготовки, свою подальшу діяльність нерідко зводить до механічного практицизму.
До сих пор высшие учебные заведения готовили педагогические кадры для работы в сфере физического воспитания и в сфере спортивной подготовки, которая реализовывалась в системах подготовки спортивных резервов и спорта высших достижений. Несмотря на то, что многие компоненты спортивной подготовки используются для повышения качества физического воспитания, появляется потребность в коррекции программ подготовки кадров для общеобразовательной школы. Решение этой задачи самом деле заслуживает гораздо большего внимания, чем это совершалось до сих пор. Спортивно-массовая работа в начальной школе является важным звеном в системе физического воспитания учащихся. Она организуется и проводится в соответствии с общей целью и задачами физического воспитания из-за чего и способствует планомерному развитию физических и психических свойств личности младших школьников. Как и уроки физической культуры и организованные занятия физическими упражнениями в режиме дня, спортивно-массовая работа имеет свои специфические задачи, следовательно, она полна конкретным содержанием, выполняет важные функции в системе физического воспитания младших школьников. С помощью различных форм спортивно-массовой работы, больше решаются задачи для удовлетворения потребностей младших школьников в регулярных занятиях по физическому совершенствованию, в желании проявлять свой физический потенциал в соревнованиях. Недостатки содержания образования сказываются на методике профессиональной подготовки по физическому воспитанию будущих учителей начальной школы: учебный материал неполно отражает нужды школы; элементы педагогических умений формируются вне структуры педагогической деятельности («на своих студентах»). Поэтому будущий учитель неплохо усваивает отдельные предметы, но использовать свои знания в педагогической работе ему нелегко. По этой причине он теряет интерес к теоретической подготовки, свою дальнейшую деятельность нередко сводит к механическому практицизма.
Until now, higher educational institutions trained pedagogical personnel for work in the field of physical education and in the field of sports training, which was implemented in the systems of training of sports reserves and sports of the highest achievements. Drawing attention that many components of sports training are used to improve the quality of physical education, there is a need to adjust training programs for comprehensive schools. The solution of this task actually deserves much more attention than it did before. Sports and mass work at primary school is an important link in physical education of pupils. It is organized and carried out in accordance with the general purpose and tasks of physical education because of which and contributes to the systematic development of physical and mental properties of the personality of junior pupils. As well as lessons of physical culture and organized physical exercises in the mode of the day, sports and mass work has its own specific tasks, therefore, it is filled with concrete content, performs important functions in the system of physical education of junior pupils. With the help of different forms of sports and mass work, tasks are most unleashed to meet the needs of junior pupils for regular physical improvement classes in the desire to discover their physical potential in competitions.
The shortcomings in the content of education are reflected in the method of vocational training in physical education of future primary school teachers: the educational material doesn’t fully reflect needs of a school; elements of pedagogical skills are formed outside the structure of pedagogical activity ("on their students"). Therefore, a future teacher is good at learning individual subjects, but it isn’t easy for him to use his knowledge in pedagogical work. For this reason, he loses interest in theoretical training, and his follow-up often leads to mechanical practice.