Статтю присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку моторної пам’яті
у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. В дослідженні розкрито вікову динаміку
об’єму, точності та оперативності моторної короткочасної пам’яті дітей у проміжку від
старшого дошкільного віку до закінчення молодшого шкільного віку; виявлено статеву
специфіку цієї динаміки. Отримано результати щодо вікового зниження помилок
відтворення нещодавно зафіксованих у пам’яті рухів за часовим, просторовим і силовим
параметрами; встановлено факт гетерохронності прогресу короткочасної моторної пам’яті
на м’язове зусилля у досліджуваних різної статі.
The article focuses on the psychological peculiarities of children’s motor memory development
of preschool and primary school age. The research comes to light age dynamics of size,
accuracy, and efficiency of children’s brief motor memory from senior preschool age till junior
school age; gender perspective of these dynamics is found. Age reduction of mistakes,
representation of recently recorded memory movements according to time, spatial and power
parameters have been mentioned; the fact of heterochrony of brief motor memory progress on
muscular efforts relating to representatives of both sexes.