ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Вергунова, Валерія Сергіївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:41:40Z | |
dc.date.available | 2020-09-30T08:41:40Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Вергунова, Валерія Сергіївна. Методика формування досвіду ціннісного ставлення до музиного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання / Вергунова Валерія Сергіївна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Киев, 2011. – 20 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30977 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики. У ній розглянуто феномен досвіду як психолого-педагогічного явища, розкрито сутність досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва та особливості його формування, висвітлено стан розкриття проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного м истецтва у теорії та методиці фахової підготовки вчителів музики, обґрунтовано педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва, визначено критерії та показники його сформованої, наведено результати констатувапьного експерименту, розкрито методику і зміст дослідної роботи, проаналізовано результати формувального експерименту, доведено їх статистичну достовірність. | ua |
dc.description.abstract | Диссертация посвящена теоретико-экспериментальному исследованию проблемы формирования опыта ценностного отношения к музыкальному искусству у будущих учителей начальных классов и музыки. В диссертации рассмотрены феномен опыта как психолого-педагогического явления, сущность опыта ценностного отношения к музыкальному искусству и особенности его формирования у студентов, состояние раскрытия проблемы формирования опыта ценностного отношения к музыкальном у искусству у будущих учителей музыки в теории и методике их профессиональной подготовки; обоснованы педагогические условия формирования опыта ценностного отношения к музыкальному искусству, определены критерии и показатели его сформированное, приведены результаты констатирующего исследования, раскрыта методика и содержание исследовательской работы, проанализированы результаты формирующего эксперимента, доказана их статистическая достоверность. | ua |
dc.description.abstract | The thesis presents theoretic and experimental study o f the issue of forming future prim ary school and m usic teachers’ experience o f value- motivated attitude toward m usic art. The research tackles the phenomenon of experience in philosophic and psychological-didactic aspects. The paper outlines the fundamental prem ises o f value-motivated attitude experience as well as peculiarities of its formation in the process of training university students. The thesis discusses present-day theoretic and methodological approaches towards the said issue in professional training o f teachers o f m usic and provides grounds for pedagogic conditions of form ingfuture primary school and music teachers’ experience o f value-motivated attitude tow ard music art. Criteria and indices of its formation are identified, methodology and the contents o f the experiment are discussed, and the results o f the forming experiment are analyzed and validated viastatistic methods. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | досвід | ua |
dc.subject | цінність | ua |
dc.subject | естетичне ставлення до мистецтва | ua |
dc.subject | досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва | ua |
dc.subject | методика формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва | ua |
dc.subject | педагогічні умови | ua |
dc.subject | фахова підготовка майбутніх учителів початкових класів і музики | ua |
dc.subject | опыт | ua |
dc.subject | ценность | ua |
dc.subject | эстетическое отношение к искусству | ua |
dc.subject | опыт ценностного отношения к музыкальному искусству | ua |
dc.subject | методика формирования опыта ценностного отношения к музыкальному искусству | ua |
dc.subject | педагогические условия | ua |
dc.subject | профессиональная подготовка будущего учителя начальных классов и музыки | ua |
dc.subject | experience | ua |
dc.subject | value | ua |
dc.subject | the aesthetic attitude to art | ua |
dc.subject | experience o f value-motivated attitude tow ard m usic art | ua |
dc.subject | methods of forming experience of value-motivated attitude toward music art | ua |
dc.subject | pedagogical conditions | ua |
dc.subject | professional training of future primary school and music teachers’ | ua |
dc.subject.classification | 378. 016 : 78 | ua |
dc.title | Методика формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики | ua |
dc.title.alternative | Methods of forming future primary' school and music teachers’ experience of value-motivated attitude toward music art | ua |
dc.type | Other | ua |