Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Вергунова, Валерія Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-09-30T08:41:40Z
dc.date.available 2020-09-30T08:41:40Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Вергунова, Валерія Сергіївна. Методика формування досвіду ціннісного ставлення до музиного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання / Вергунова Валерія Сергіївна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Киев, 2011. – 20 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30977
dc.description.abstract Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики. У ній розглянуто феномен досвіду як психолого-педагогічного явища, розкрито сутність досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва та особливості його формування, висвітлено стан розкриття проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного м истецтва у теорії та методиці фахової підготовки вчителів музики, обґрунтовано педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва, визначено критерії та показники його сформованої, наведено результати констатувапьного експерименту, розкрито методику і зміст дослідної роботи, проаналізовано результати формувального експерименту, доведено їх статистичну достовірність. ua
dc.description.abstract Диссертация посвящена теоретико-экспериментальному исследованию проблемы формирования опыта ценностного отношения к музыкальному искусству у будущих учителей начальных классов и музыки. В диссертации рассмотрены феномен опыта как психолого-педагогического явления, сущность опыта ценностного отношения к музыкальному искусству и особенности его формирования у студентов, состояние раскрытия проблемы формирования опыта ценностного отношения к музыкальном у искусству у будущих учителей музыки в теории и методике их профессиональной подготовки; обоснованы педагогические условия формирования опыта ценностного отношения к музыкальному искусству, определены критерии и показатели его сформированное, приведены результаты констатирующего исследования, раскрыта методика и содержание исследовательской работы, проанализированы результаты формирующего эксперимента, доказана их статистическая достоверность. ua
dc.description.abstract The thesis presents theoretic and experimental study o f the issue of forming future prim ary school and m usic teachers’ experience o f value- motivated attitude toward m usic art. The research tackles the phenomenon of experience in philosophic and psychological-didactic aspects. The paper outlines the fundamental prem ises o f value-motivated attitude experience as well as peculiarities of its formation in the process of training university students. The thesis discusses present-day theoretic and methodological approaches towards the said issue in professional training o f teachers o f m usic and provides grounds for pedagogic conditions of form ingfuture primary school and music teachers’ experience o f value-motivated attitude tow ard music art. Criteria and indices of its formation are identified, methodology and the contents o f the experiment are discussed, and the results o f the forming experiment are analyzed and validated viastatistic methods. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject досвід ua
dc.subject цінність ua
dc.subject естетичне ставлення до мистецтва ua
dc.subject досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва ua
dc.subject методика формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject фахова підготовка майбутніх учителів початкових класів і музики ua
dc.subject опыт ua
dc.subject ценность ua
dc.subject эстетическое отношение к искусству ua
dc.subject опыт ценностного отношения к музыкальному искусству ua
dc.subject методика формирования опыта ценностного отношения к музыкальному искусству ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject профессиональная подготовка будущего учителя начальных классов и музыки ua
dc.subject experience ua
dc.subject value ua
dc.subject the aesthetic attitude to art ua
dc.subject experience o f value-motivated attitude tow ard m usic art ua
dc.subject methods of forming experience of value-motivated attitude toward music art ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject professional training of future primary school and music teachers’ ua
dc.subject.classification 378. 016 : 78 ua
dc.title Методика формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики ua
dc.title.alternative Methods of forming future primary' school and music teachers’ experience of value-motivated attitude toward music art ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics