Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню
проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного
мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики. У ній
розглянуто феномен досвіду як психолого-педагогічного явища, розкрито
сутність досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва та
особливості його формування, висвітлено стан розкриття проблеми
формування досвіду ціннісного ставлення до музичного м истецтва у теорії
та методиці фахової підготовки вчителів музики, обґрунтовано педагогічні
умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва,
визначено критерії та показники його сформованої, наведено результати
констатувапьного експерименту, розкрито методику і зміст дослідної
роботи, проаналізовано результати формувального експерименту, доведено
їх статистичну достовірність.
Диссертация посвящена теоретико-экспериментальному исследованию
проблемы формирования опыта ценностного отношения к музыкальному
искусству у будущих учителей начальных классов и музыки. В диссертации рассмотрены феномен опыта как психолого-педагогического явления, сущность опыта ценностного отношения к музыкальному искусству и особенности его формирования у студентов, состояние
раскрытия проблемы формирования опыта ценностного отношения к
музыкальном у искусству у будущих учителей музыки в теории и методике
их профессиональной подготовки; обоснованы педагогические условия
формирования опыта ценностного отношения к музыкальному искусству,
определены критерии и показатели его сформированное, приведены
результаты констатирующего исследования, раскрыта методика и
содержание исследовательской работы, проанализированы результаты
формирующего эксперимента, доказана их статистическая достоверность.
The thesis presents theoretic and experimental study o f the issue of
forming future prim ary school and m usic teachers’ experience o f value-
motivated attitude toward m usic art. The research tackles the phenomenon of
experience in philosophic and psychological-didactic aspects. The paper outlines
the fundamental prem ises o f value-motivated attitude experience as well as
peculiarities of its formation in the process of training university students. The
thesis discusses present-day theoretic and methodological approaches towards
the said issue in professional training o f teachers o f m usic and provides grounds
for pedagogic conditions of form ingfuture primary school and music teachers’
experience o f value-motivated attitude tow ard music art. Criteria and indices of
its formation are identified, methodology and the contents o f the experiment are
discussed, and the results o f the forming experiment are analyzed and validated
viastatistic methods.