Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Диференційоване навчання учнів з особливостями інтелектуального розвитку в інтегрованих класах як умова рівного доступу до якісної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, В. І.
dc.contributor.author Золотоверх, В. В.
dc.date.accessioned 2020-09-25T09:55:53Z
dc.date.available 2020-09-25T09:55:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бондар, В. І. Диференційоване навчання учнів з особливостями інтелектуального розвитку в інтегрованих класах як умова рівного доступу до якісної освіти / В. І. Бондар, В. В. Золотоверх // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 3-8. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30887
dc.description.abstract У статті представлено та охарактеризовано якісно нову модель освітньої інтеграції дітей з особливостями інтелектуального розвитку, в основу якої покладено ідею про створення при загальноосвітній школі диференційованих класів для дітей з різними пізнавальними можливостями, визначено порядок їх комплектування й специфіку навчально-корекційної роботи. Розкрито організацію навчально-виховного процесу, що здійснюється на засадах диференційованого підходу з урахуванням потреб, інтересів, можливостей кожного учня, поваги до його особистості, ставлення до нього як до свідомого, рівноправного суб’єкта навчально-виховної взаємодії з учителем, батьками та однолітками, визначено умови успішності інклюзивного навчання. ua
dc.description.abstract В статье представлена и охарактеризована качественно новая модель образовательной интеграции детей с особенностями интеллектуального развития, в основу которой положена идея о создании при общеобразовательной школе дифференцированных классов для детей с разными познавательными возможностями, определен порядок их комплектования и специфика учебно-коррекционной работы. Раскрыта организация учебно-воспитательного процесса, который осуществляется на принципах дифференцированного подхода с учетом потребностей, интересов, возможностей каждого ученика, уважения к его личности, отношение к нему как к сознательному, равноправному субъекту учебновоспитательного взаимодействия с учителем, родителями и однолетками, определены условия успешности инклюзивного обучения. ua
dc.description.abstract The article presents and describes a qualitatively new model of educational integration of children with peculiarities of intellectual development, which is based on the idea of creating a differentiated classes for children with different cognitive abilities at secondary schools, the order of their acquisition and the specifics of teaching and correction work. The organization of educational process is carried out, based on the principles of a differentiated approach, taking into account the needs, interests, opportunities of each student, respect for his personality, the attitude towards him as a conscious, equal subject of educational and educational interaction with the teacher, parents and peers, and the conditions for the success of inclusive education were determined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject освітня інтеграція ua
dc.subject інклюзія ua
dc.subject інтегрована форма навчання ua
dc.subject диференційовані класи ua
dc.subject діти з особливостями інтелектуального розвитку ua
dc.subject вчитель інклюзії ua
dc.subject вчитель дефектолог ua
dc.subject асистент вчителя ua
dc.subject образовательная интеграция ua
dc.subject инклюзия ua
dc.subject интегрированная форма обучения ua
dc.subject дифференцированные классы ua
dc.subject дети с особенностями интеллектуального развития ua
dc.subject учитель инклюзии ua
dc.subject учитель дефектолог ua
dc.subject ассистент учителя ua
dc.subject educational integration ua
dc.subject incluence ua
dc.subject integrated form of education ua
dc.subject differentiated classes ua
dc.subject children with peculiarities of intellectual development ua
dc.subject teacher of inclusion ua
dc.subject teacher defectologist ua
dc.subject teacher assistant ua
dc.subject.classification 376-056.36:373.5.04. ua
dc.title Диференційоване навчання учнів з особливостями інтелектуального розвитку в інтегрованих класах як умова рівного доступу до якісної освіти ua
dc.title.alternative Дифференцированное обучение учеников с особенностями интеллектуального развития в интегрированных классах как условие равного доступа к качественному образованию ua
dc.title.alternative Differentiated education of schoolboy with intellectual development in integrated classes as a condition for equal access to quality education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу