У статті розкрито зміст поняття “соціальна успішність молодшого школяра”, представлено
розгорнуту характеристику названої якості; презентовано психолого-педагогічні особливості навчання у педагогічному закладі вищої освіти, спрямовані на підготовку майбутнього вчителя до формування
названої якості молодшого школяра; запропоновані лекції проблемного характеру, розкрито сутність
рольового тренінгу як методу навчання, основні прийоми побудови роботи студентів у групі на
семінарському занятті; охарактеризовано онтологію як спосіб подачі матеріалу предметної галузі.
Запропоновані вимоги до викладача закладу вищої освіти.
ольника.
В статье раскрыто содержание понятия “социальная успешность младшего школьника”,
представлена развернутая характеристика названного качества; представлены психолого-педагогические
особенности обучения в педагогическом ВУЗе, направленные на подготовку будущего учителя к
формированию успешности младшего школьника; предложены лекции проблемного характера, раскрыта
сущность ролевого тренинга как метода обучения, основные приемы построения работы студентов в
группе на семинарском занятии; охарактеризована онтология как способ подачи материала предметной
отрасли. Предложены требования к преподавателю высшего учебного заведения.
The article reveals the ideas of the concept ’the social success of a junior pupil’; a considerable
characteristic of such a virtue is given; psychological and pedagogical peculiarities of education in the pedagogical
institutions of higher education, that are aimed to prepare the future teacher for formation of the mentioned virtue
of a junior pupil, are presented; the lectures with a problematic nature are offered; a role training is revealed as the
way of learning and as the main methods of student’s work organization in group at the seminar session; an
ontology is presented as a way of submission of information of a particular science branch. The requirements to the
lecturer in the pedagogical institutions of higher education.