У статті проаналізовані та узагальнені контентні та організаційні особливості процесу навчання
англійської мови у початковій школі з погляду концепції “Нова українська школа”. Автор припускає, що
врахування лінгвістичних, когнітивних, психологічних та соціокультурних чинників в процесі навчання
англійської мови в початковій школі вплине на його успішність, а також буде сприяти ефективній розробці
та продуктивному впровадженню нової за наповненням і формою навчальної діяльності. Автором
привертається увага до важливості обізнаності вчителів щодо практичної значущості принципів
комунікативності, дієвості та культурологічності, а також знань про вікові особливості, типи
особистості та темпераменту учнів початкових класів для покращення як процесу, так і результатів
навчання англійської мови на цьому освітньому рівні. У статті наголошується на необхідності створення
умов для комплексного засвоєння матеріалу для того, щоб забезпечити спілкування англійською мовою вже
з перших уроків. Вчителям потрібно усвідомлювати, що оптимальний навчально-виховний ефект може
бути досягнуто лише тоді, коли матеріал, що вивчається, пов’язаний з реальними мовленнєво-життєвими
ситуаціями, а учні впевнені у практичній цінності та справжньому використанні отриманих на уроках
знань.
В статье проанализированы и обобщены контентные и организационные особенности процесса
обучения английскому языку в начальной школе с точки зрения концепции “Новая украинская школа”. Автор
допускает, что учет лингвистических, когнитивных, психологических и социокультурных факторов в
процессе обучения английскому языку в начальной школе повлияет на его успешность, а также будет
способствовать эффективной разработке и производительному внедрению новой за наполнением и формой
учебной деятельности. Автором привлекается внимание к важности осведомленности учителей
относительно практической значимости принципов коммуникативности, действенности и
культурологичности, а также знаний о возрастных особенностях, типах личности и темпераментах учеников начальных классов для улучшения как процесса, так и результатов обучения английскому языку на
этом образовательном уровне. В статье отмечается необходимость создания условий для комплексного
усвоения материала с тем, чтобы обеспечить общение на английском языке уже с первых уроков.
Учителям нужно осознавать, что оптимальный учебно-воспитательный эффект может быть достигнут
лишь тогда, когда материал, который изучается, связан с реальными речево-жизненными ситуациями, а
ученики уверены в практической ценности и настоящем использовании полученных на уроках знаний.
The article has analysed and summarised the content and organisational peculiarities of the English
language learning process at primary school in terms of the concept of the “New Ukrainian School”. The author
has suggested that the inclusion of linguistic, cognitive, psychological and socio-cultural factors in the process of
teaching English at primary school will have an effect on its success, and will contribute to the successful
development and productive implementation of learning activities new by the content and form. The author has
drawn attention to the importance of teachers’ awareness of the practical significance of the principles of
communicativeness, learners’ active role and cultural awareness, as well as knowledge of the age-specific features,
types of personality and temperament of primary school children to improve both the process and the results of
teaching English at this educational level. The article has emphasised the peculiar character of studying English
that consists of learning communication in English, active interaction with English-speaking representatives of
other countries, other than just acquiring and mastering certain theoretical knowledge. In this context, the content
of teaching English should include material and topics personally valuable for primary school children, real-life
situations and material featuring country studies and cultural aspects. Primary school teachers need to comprehend
that the best educational effect can be achieved only when the material being studied is associated with real-life
situations, and learners are aware of the practical value and everyday use of knowledge obtained during English
lessons.