ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Певсе, А. А. | |
dc.date.accessioned | 2020-09-25T08:18:06Z | |
dc.date.available | 2020-09-25T08:18:06Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Певсе, А. А. Інформаційна культура особистості вчителя у соціокультурному вимірі / А. А. Певсе // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 126-130. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30863 | |
dc.description.abstract | Розкривається сутність поняття «інформаційна культура особистості» крізь призму завдань системи освіти в умовах сучасного етапу розвитку інформаційного суспільства. Описується посилення ролі інформаційної культури в структурі професійно-педагогічної підготовки, визначаються її чинники. Наголошується на тому, що застосування засобів інформаційно-комунікаційних технологій вимагає нового підходу до визначення інформаційної культури особистості. Зазначається, що інформатизація суспільства впливає на всі сфери життєдіяльності, кардинально змінює стереотип поведінки, образ думок, їхню культуру, тощо. Саме тому процес інформатизації суспільства слід кваліфікувати як нову соціотехнічну революцію, результатом якої стало формування – інформаційного суспільства. | ua |
dc.description.abstract | Раскрывается сущность понятия «информационная культура личности» через призму заданий системы образования в условиях современного этапа развития информационного общества. Описывается усиление роли информационной культуры в структуре профессионально-педагогической подготовки, определяются ее основне факторы. Подчеркивается, что применение средств информационно-коммуникационных технологий требует нового подхода к определению информационной культуры личности. Отмечается, что информатизация общества влияет на все сферы жизнедеятельности, кардинально меняет стереотип поведения, образ мышления, их культуру и т. д. Именно поэтому процесс информатизации общества следует квалифицировать как новую социотехнические революцию, результатом которой стало формирование информационного общества. | ua |
dc.description.abstract | The essence of the concept of "information culture of personality" is revealed through the prism of the tasks of the education system in the conditions of the modern stage of development of the information society. The role of information culture in the structure of vocational and pedagogical training is described, its factors are determined. It is emphasized that the use of information and communication technologies requires a new approach to defining the information culture of the individual. It is noted that informatization of society influences all spheres of life activity, dramatically changes the stereotype of behavior, the image of thoughts, their culture, etc. That is why the process of informatization of society should be qualified as a new socio-technical revolution, the result of which was the formation - the information society | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інформаційна культура | ua |
dc.subject | інформаційний простір | ua |
dc.subject | засоби інформаційнокомунікаційних технологій | ua |
dc.subject | информационная культура | ua |
dc.subject | информационное пространство | ua |
dc.subject | средства информационно-коммуникационных технологий | ua |
dc.subject | information culture | ua |
dc.subject | information space | ua |
dc.subject | ICT tools | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3-051:[001.102+008]:004 | ua |
dc.title | Інформаційна культура особистості вчителя у соціокультурному вимірі | ua |
dc.title.alternative | Информационная культура личности учителя в социокультурном измерении | ua |
dc.title.alternative | Information culture of the teacher's personality in the socio-cultural dimension | ua |
dc.type | Article | ua |