Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Цілісність педагогічного процесу в школах з інклюзивною формою навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ашиток, Н. І.
dc.date.accessioned 2020-09-02T12:11:41Z
dc.date.available 2020-09-02T12:11:41Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ашиток Н. І. Цілісність педагогічного процесу в школах з інклюзивною формою навчання / Н. І. Ашиток // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ "Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація", 2020. – Вип. 23 (5). – С. 7-14. - DOI 10.33930/ed.2019.5007.23(5)-1 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30727
dc.description.abstract Реалізація концепції цілісності в педагогічному процесі в інклюзивному навчальному закладі є суперечливою – з одного боку, виникає потреба в диференціації внаслідок наявності у школярів неоднакових психофізичних здібностей, а з іншого боку, без єдності організація педагогічного процесу як системи є проблематичною. Гуманізація, яка передбачає формування дитини як суб’єкта, врахування її психофізичного потенціалу є інтегруючим фактором у пошуку балансу між інтегративними та диференційованими компонентами та основою цілісності педагогічного процесу. ua
dc.description.abstract The implementation of the concept of integrity in the pedagogical process in an inclusive school is controversial. On the one hand, the need for differentiation arises due to different psychophysical abilities of schoolchildren, and on the other hand, organization of the pedagogical process as a system without unity is problematic. Humanization, which includes the formation of the child as a subject, taking into account its potential is an integrating factor in finding a balance between integrative and differentiated components and the basis of integrity of the pedagogical process. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject диференціація ua
dc.subject інклюзія ua
dc.subject педагогічний процес ua
dc.subject школа з інклюзивною формою навчання ua
dc.subject діти з особливими освітніми потребами ua
dc.subject integration ua
dc.subject differentiation ua
dc.subject inclusion ua
dc.subject pedagogical process ua
dc.subject school with inclusive form of education ua
dc.subject children with special educational needs ua
dc.subject.classification 17.022.1:140.8 ua
dc.title Цілісність педагогічного процесу в школах з інклюзивною формою навчання ua
dc.title.alternative Integrity of the pedagogical process in schools with inclusive form of education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу