Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мазовецька, Н. М.
dc.contributor.author Аврамченко, Т. В.
dc.date.accessioned 2020-07-21T08:44:40Z
dc.date.available 2020-07-21T08:44:40Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Мазовецька Н. М. Використання архетипної символіки у рекламній продукції / Н. М. Мазовецька, Т. В. Аврамченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки : збірник наукових праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск 40 (64). – С. 302-306. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30528
dc.description.abstract У статті висвітлена проблема використання архетипної символіки в рекламній продукції. Дане дослідження містить ґрунтовний аналіз арехетипних сюжетів та ефективності їх використання розробниками сучасної реклами. Авторами розглядається поняття «архетипні сценарії» та акцентується увага на високій ефективності використання у рекламі архетипу «Самості». ua
dc.description.abstract В статье представлена проблема использования архетипной символики в рекламной продукции. Данное исследование содержит анализ архетипных сюжетов, а также еффективности их использования разработчиками современной рекламы. Авторами рассматривается понятие «архетипные сценарии», акцентируется внимание на высокой эффективности использования в рекламе архетипа «Самости». ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject архетип ua
dc.subject архетипна символіка ua
dc.subject архетипні сюжети ua
dc.subject архетипні сценарії ua
dc.subject мандала ua
dc.subject архетип «Самості» ua
dc.subject архетип ua
dc.subject архетипная символика ua
dc.subject архетипные сюжеты ua
dc.subject архетипные сценарии ua
dc.subject мандала ua
dc.subject архетип «Самости» ua
dc.title Використання архетипної символіки у рекламній продукції ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу