Статтю присвячено розкриттю специфіки глибинно-психологічного пізнання з врахуванням архетипної символіки з допомогою художніх творів. Вказано на важливість проходження груп активного соціально-психологічного пізнання для розкриття внутрішніх змістів несвідомого, які за допомогою психоаналізу із 177 застосуванням художніх творів, стають доступними свідомому, що сприяє до розширенню самоусвідомлення, саморефлексії та дає можливість людині істинно керувати своєю поведінкою.
Статья посвящена определению специфики глубинно-психологического познания с учетом архетипной символики с помощью художественных произведений. Показана важность прохождения групп активного социально-психологического обучения для раскрытия внутренних смыслов бессознательного с помощью психоанализа при использовании художественных произведений, что делает их доступными сознанию, что способствует расширению самоосознания, саморефлексии, дает возможность управлять своим поведением.