ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравченко, Ірина Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2020-07-08T15:00:15Z | |
dc.date.available | 2020-07-08T15:00:15Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Кравченко І. М. Педагогіка вищої школи : основні категорії / І. М. Кравченко // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". - Додаток 1 до Вип. 5, Том І (52) : Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". - К.: Гнозис, 2014. - С. 457 - 464. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30372 | |
dc.description.abstract | Визначено та проаналізовано основні категорії педагогіки вищої школи. З огляду на сутність визначень педагогіки вищої школи, її об’єкта, предмета та завдань до її основних категорій віднесено такі поняття: вища освіта, вища професійна освіта, виховання, самовиховання, студент, викладач, вищий навчальний заклад, система вищої освіти, якість вищої освіти. Саме ці категорії, на думку автора, відображають специфіку даної науки. Проте, констатовано, що залишається відкритим питання узгодження змісту цих понять, певна стандартизація визначень. | ua |
dc.description.abstract | Basic categories of pedagogy of higher school are defined and analyzed. According to the essence of concepts of pedagogy of higher school, its object, subject and tasks we define such basic categories as higher education, higher vocational education, education, self-education, student, lecturer, institute of higher education, system of higher education, quality of higher education. Exactly these categories, in opinion of author, reflect specifics of the science. However, it is stated that the question of corresponding the content of these concepts and some standardization of definitions left open. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.subject | педагогіка вищої школи | ua |
dc.subject | категорія | ua |
dc.subject | поняття | ua |
dc.subject | вища освіта | ua |
dc.subject | вища професійна освіта | ua |
dc.subject | виховання | ua |
dc.subject | самовиховання | ua |
dc.subject | студент | ua |
dc.subject | викладач | ua |
dc.subject | вищий навчальний заклад | ua |
dc.subject | система вищої освіти | ua |
dc.subject | якість вищої освіти | ua |
dc.subject | pedagogy of higher school | ua |
dc.subject | category | ua |
dc.subject | concept | ua |
dc.subject | higher education | ua |
dc.subject | higher vocational education | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.subject | self-education | ua |
dc.subject | student | ua |
dc.subject | lecturer | ua |
dc.subject | institute of higher education | ua |
dc.subject | system of higher education | ua |
dc.subject | quality of higher education | ua |
dc.subject.classification | 378:001 | ua |
dc.title | Педагогіка вищої школи: основні категорії | ua |
dc.type | Article | ua |