Розглядаються особливості удосконалення системи мовної підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів. Зокрема, розкривається сутність таких понять як система мовної підготовки, мовленнєва діяльність. Основна увага зосереджується на теоретико-методичних засадах реалізації системи навчання англійської мови в ВВНЗ. Висвітлюються цілі та рівні сформованості досліджуваного явища. На основі аналізу педагогічної літератури обґрунтовується методика інтенсифікації навчання, оговорюється, що практичними особливостями інтенсифікації навчання є використання сучасних технічних засобів, насамперед комп’ютера, що удосконалює процес вивчення іноземної мови. Кваліфіковане та раціональне застосування ПК дає можливість підвищити якість засвоєння матеріалу. У викладанні іноземної
мови ПК розглядається як засіб навчання, що дає змогу організувати керовану, самостійну роботу курсантів. Організація навчальних занять передбачає поєднання нових і класичних методів навчання, що дозволить інтенсифікувати навчання іноземній мови, зробити його більш цікавим та інформаційно ємним. Зазначається також, що концепція дослідження забезпечується єдністю методологічного, теоретичного та методичного аспектів. Підкреслюється важлива роль використання проблемних ситуацій в стимуляції пізнавальної діяльності курсантів, що веде до формування стійкого бажання вивчати іноземну мови, вдосконалювати свої навички іншомовної комунікації. Успіх інтелектуального розвитку курсантів вищих військових навчальних закладів досягається головним чином на занятті, коли викладач організовує пізнавальну систематичну діяльність курсантів. В статті підкреслюється, що удосконалення системи мовної підготовки курсантів та активізація процесу навчання іноземній мові у вищому військовому навчальному закладі вбачається у максимальному використанні нових інформаційних технологій та використання технологій як проблемного так і змішаного навчання. Стаття наголошує на ефективності застосування обраної педагогічної технології, висвітлює методичні прийоми створення проблемних ситуацій, підкреслює значущість використання ПК, що сприяють вирішенню завдань та цілей сучасного заняття з англійської мови професійного спілкування.
The article deals with the peculiarities of improving the system of language training for cadets of higher military educational
establishments. In particular, the essence of such concepts as the system of language training as well as speech activity is
revealed. The main focus is on the theoretical and methodological foundations of the implementation of the English language
teaching system at HMEEs. The goals and levels of formation of the studied phenomenon are highlighted. Based on the analysis
of the pedagogical literature, the technique of intensification of training is substantiated, it is stated that the practical features
of intensification of learning are the use of modern technical means, first of all computer, which improves the process of learning a foreign language. Qualified and rational use of PC makes it possible to improve the quality of assimilation of the material. In teaching a foreign language, PC is considered as a learning tool that enables toorganize individual work of cadets. The organization of practice lessons involves a combination of new and classic teaching methods, which will intensify the learning
of a foreign language, and make it more interesting and informative significant. It is also noted that the concept of research is ensured by the unity of methodological, theoretical and methodological aspects. The importance of using problematic situations in stimulating cognitive activity of cadets is emphasized, which leads to the formation of a stable desire to learn a foreign
language, to improve their foreign language communicative skills. The success of the intellectual development of cadets
of higher military educational establishments is achieved mainly in the classroom, when the teacher organizes cognitive
systematic activity of cadets. The article emphasizes that improving the system of language training of cadets and intensifying the process of learning a foreign language in a higher military educational establishments is considered in the maximum use of new information technologies and the use of technologies both problematic and mixed learning. The article emphasizes
the effectiveness of the application of the selected pedagogical technology, highlights the methodical methods of creating
problematic situations, emphasizes the importance of using PCs that contribute to solving problems and goals of modern
English language training in professional communication.