Дається теоретичне обґрунтування авторської методики розвитку професійної компетентності у майбутніх організаторів морально-психологічного забезпечення (МПЗ) на етапі оперативно-тактичної їх підготовки у Національному університеті оборони України імені Івана Черняховського (НУОУ). Теоретичне обґрунтування даної методики
здійснено з урахуванням специфіки реалізації посадових компетенцій організаторів морально-психологічного забезпечення, а також дослідницьких завдань, які поставлені у науковому дослідженні. Дана методика сприятиме поглибленню та систематизації у майбутніх організаторів морально-психологічного забезпечення їх теоретичних знань, розвитку практичних навичок, умінь і здатностей для успішного виконання своїх посадових компетенцій у військово-професійній діяльності. Розкрито основні етапи даної авторської методики, визначено мету даних етапів, їх завдання, які методи будуть застосовуватися для їх реалізації. З урахуванням змісту та специфіки професійної діяльності організаторів морально-психологічного забезпечення виокремлено такі етапи методики: ціннісно-мотиваційний (спрямований на підвищення у організаторів морально-психологічного забезпечення мотивації до професійної діяльності та стимулювання активності у військово-професійній діяльності); теоретичний (зорієнтований на розширення та поглиблення у організаторів морально-психологічного забезпечення військово-професійних і фахових знань); практичний (спрямований на розвиток у організаторів морально-психологічного забезпечення військово-професійних і фахових умінь і здатностей на основі набутих теоретичних знань); творчо-рефлексивний (спрямований на розвиток у організаторів морально-психологічного забезпечення загальних і спеціальних професійних умінь і здатностей об’єктивного самооцінювання).
The authors give a theoretical substantiation of the author’s methodology for the development of professional competence
of future organizers of moral and psychological support (MSS) at the stage of their operational and tactical preparation
at the Ivan Cherniakhovskyi National University of Defense of Ukraine (NUDU). The theoretical substantiation of this technique
is carried out taking into account the specificity of realization of job competencies of the organizers of moral and psychological
support, as well as research tasks, which are set in the scientific research. This technique will contribute to the deepening
and systematization of future organizers of moral and psychological support for their theoretical knowledge, the development of practical skills, abilities for the successful fulfillment of their official competences in military and professional activity. The basic stages of this author’s methodology are revealed, the purpose of these stages is defined, their tasks, what methods will be used for their realization. Taking into account the content and specificity of the professional activity of the organizers of moral and psychological support, the following stages of the methodology were distinguished: value-motivational (aimed at increasing the motivation of the organizers of moral and psychological support to professional activity and stimulating activity in military and professional activity); theoretical (focused on expanding and deepening the organizers of moral and psychological support of military-professional and professional knowledge); practical (aimed at developing from the organizers of moral and psychological support of military-professional and professional skills and abilities on the basis of acquired theoretical
knowledge); creative and reflexive (aimed at the development of moral and psychological support of general and special
professional skills and abilities of objective self-esteem for organizers).