Короткий опис(реферат):
У монографії висвітлено теоретико-методологічні засади проблеми
становлення комунікативної діяльності в умовах нормального онтогенезу і
мовленнєвого дизонтогенезу у дітей. Представлено результати комплексно-
го експериментального дослідження комунікативної діяльності дітей стар-
шого дошкільного віку з системними порушеннями мовлення: особливості
комунікативних умінь і засобів, характеристику комунікативного арсеналу
особистості, специфіку структурної організації досліджуваної діяльності.
Монографія адресована спеціальним психологам, логопедам, фахівцям
у галузі корекційної освіти та спеціальної психології, студентам і магістран-
там спеціальності “Корекційна освіта (логопедія і спеціальна психологія)”,
викладачам вищих навчальних закладів, батькам.