Аналізуються основні підходи до розуміння педагогічної технології як поняття: науковідповідне тлумачення,
інструментальний підхід, організаційна концепція. Нами розглядаються різні педагогічні технології, спрямованих на
формування професійної компетентності майбутніх вчителів (проблемна, задачна, імітаційно-моделююча, імітаційно-ігрова, технологія творчих проектів). Також виокремлюються основні характерні ознаки, притаманні сукупності визначених педагогічних технологій та принципи їх впровадження в освітній процес. На нашу думку, ефективність поєднання педагогічних технологій полягає в тому, що вона надає можливість гнучкого управління процесом формування професійної компетентності, оскільки включає три взаємопов’язані етапи: мотивування на оволодіння професійною компетентністю, організацію діяльності майбутніх учителів філологічних дисциплін щодо її формування та контроль за результатами. Перевага поєднання педагогічних технологій полягає в тому, що результати контролю впливають на зміст організаційного етапу – дають змогу змінювати та модифікувати його згідно потреб майбутніх учителів. Поєднання педагогічних технологій, базуючись на принципі системності, створює взаємозв’язок структури, змісту, засобів організації навчально-виховного процесу, цілей із результатами діагностики, що виявляється в гармонійному поєднанні всіх елементів педагогічної системи. Невід’ємною ознакою поєднання педагогічних технологій є особистісний та творчий аспекти організації навчального процесу та визначення мети. Дієвість поєднання педагогічних технологій дозволяє структурувати навчальний матеріал таким чином, щоб включити майбутніх учителів в активний процес пізнання та впливати на ціннісно-мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний, особистісний, поведінковий компоненти професійної компетентності та забезпечувати підвищення її рівня.
In the article we analyze the main approaches to understanding pedagogical technology as a concept: scientific interpretation, instrumental approach, organizational concept. We consider different pedagogical technologies aimed at forming the professional competence of future teachers (problem and task solving technologies, imitation-modeling technology, roleplay, technology of creative projects). It also identifies the main characteristics of the set of certain pedagogical technologies
and the principles of their implementation into the educational process. In our opinion, the effectiveness of combination of pedagogical technologies is that it enables flexible management
of the process of professional competence formation, as it involves three interrelated stages: motivation for mastering professional
competence, organizing the activity of future teachers of philological disciplines in its formation and monitoring the results. The advantage of combining pedagogical technologies is that the control results influence the content of the organizational stage –
allowing it to be modified and modified according to the needs of future teachers. The combination of pedagogical technologies,
based on the systematic principle, creates the relationship of structure, content, means of organizing the educational process,
goals with the results of diagnosis, which is manifested in a harmonious combination of all elements of the pedagogical system. An integral feature of the combination of pedagogical technologies is the personal and creative aspects of organizing the learning process and defining the goal. The effectiveness of the combination of pedagogical technologies allows to structure the teaching material in such a way as to involve future teachers in the active process of cognition and to influence the value-motivational, cognitive, operational-activity, personal, behavioral components of professional competence and to improve its level.