Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Впровадження концепції Нової української школи на уроках фізичної культури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Онищук, С. О.
dc.date.accessioned 2020-06-25T08:00:11Z
dc.date.available 2020-06-25T08:00:11Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Онищук, С. О. Впровадження концепції Нової української школи на уроках фізичної культури / С. О. Онищук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 72 (т.2) – С. 83-87. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30033
dc.description.abstract Розповідається про впровадження Нової української школи, а саме на уроках фізичної культури загальноосвітніх закладів середньої освіти в Україні. Розглянуто дві типові освітні програми Нової української школи розроблені під керівництвом Савченко О. Я. та Шияном Р. Б. Також в Україні впроваджується JuniorZ – проект з розвитку спорту серед школярів, який містить нові види спорту запропоновані для викладання на уроках фізичної культури в загальноосвітніх закладів середньої освіти. Людський капітал та його розвиток – невід’ємна складова руху на економічне зростання. Початкова освіта передбачає поділ на два цикли – 1–2 класи і 3–4 класи, що враховують вікові особливості розвитку та потреб дітей і дають можливість забезпечити подолання розбіжностей у їхніх досягненнях, зумовлених готовністю до здобуття освіти. Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей та розвиток самостійності, творчості, допитливості, що забезпечують її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві, продовження навчання в основній школі. Власне тому говорити про регіональний розвиток окремо від освіти просто неможливо. Що ж стосується професійної освіти, то принципи, за якими її надавали, контингент учнів, що постійно скорочується, застаріла матеріально-технічна база, старі методи та підходи до навчання, відсутність будь-якої інклюзивності у цій системі – свідчення того, що ми активно маємо взятися саме за реформування цієї сфери. Потужну Державу і конкурентну економіку забезпечить згуртована спільнота творчих людей, відповідальних громадян, активних і підприємливих, саме таких повинна готувати середня школа України, адже саме центральне місце в системі освіти належить середній школі. На відміну від закладів вищої освіти в школі не можна вирівняти дисбаланс розвитку дітей. Світогляд закладається саме в сім’ї та школі. У школі формується особистість, її громадянська позиція та моральні якості, тут вирішується, чи людина захоче і зможе навчатися впродовж життя. ua
dc.description.abstract In the article told about introduction of New Ukrainian school, namely on the lessons of physical culture of general establishments of secondary education in Ukraine. Two typical educational programs of New Ukrainian school are considered developed under the direction of Savchenko of O. I. but Shiyanom. Also in Ukraine JUNIORZ is inculcated is a project from development of sport among schoolboys, which contains the new types of sport offered for teaching on the lessons of physical culture at general establishments of secondary education. A human capital and his development is an inalienable constituent of motion on the economy growing. Primary education foresees dividing into two cycles are 1–2 classes and 3–4 classes, which take into account the age-old features of development and necessities of children and enable to provide overcoming of divergences in their achievements, predefined readiness to the receipt of education. The purpose of primary education is comprehensive development of child, his talents, capabilities, kompetentnostey and through abilities in accordance with age-old and individual psikhofiziologichnikh features and necessities, forming of values, and development of independence, creation, curiosity, that provide its readiness to life in democratic and informative society, continuation of studies at basic school. Actually that is why to talk about regional development it is simply impossible separately from education. As for trade education, principles which it was given after, contingent of students, that constantly grows short, a material and technical base, old methods and approaches, became antiquated to the studies, absence of any inklyuzivnosti in this system is a certificate of that we actively must embark exactly on reformation of this sphere. The powerful State and competition economy will be provided by the joined association of creative people, responsible citizens, active and enterprising, exactly middle school of Ukraine must prepare such, in fact a central place in the system of education belongs to middle school. Unlike establishments of higher education at school it is impossible to level the disbalance of development of children. A world view is mortgaged exactly in a monogynopaedium and school. At school personality is formed, it civil position and moral qualities, decides here, whether a man will want and able to study during life. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Нова українська школа ua
dc.subject загальноосвітній заклад середньої освіти ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject урок ua
dc.subject new Ukrainian school ua
dc.subject general establishment of secondary education ua
dc.subject physical culture ua
dc.subject lesson ua
dc.subject.classification 373.3:37.016:79 ua
dc.title Впровадження концепції Нової української школи на уроках фізичної культури ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу