Розглядаються інноваційні підходи до організації мовної діяльності на заняттях з іноземної мови в вищих військових навчальних закладах. Зокрема, розкривається сутність таких понять як інноваційні підходи, інноваційні технології. Основна увага зосереджується на теоретико-методичних засадах реалізації сучасних методів викладання англійської мови в ВВНЗ. Висвітлюються цілі та рівні сформованості досліджуваного явища. На основі аналізу педагогічної
літератури обґрунтовується методика застосування інноваційних підходів до організації мовної діяльності, оговорюється, що практичними особливостями інноваційної технології є цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів, педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів, що дає змогу організувати керовану, творчу роботу курсантів. Зазначається, відповідно до особливостей навчального процесу, основними принципами сучасних методів викладання іноземної мови у вищій школі є: рух від цілого до окремого, орієнтація занять на курсанта,
змістовність занять, їх спрямованість на досягнення соціальної взаємодії, засвоєння міжкультурних особливостей,
професійна і фахова орієнтація, що дозволить інтенсифікувати навчання іноземній мови, зробити його більш цікавим та інформаційно ємним. Підкреслюється важлива роль мультимедійного комплексу (МК) у складі інтерактивної
дошки, персонального комп’ютера й мультимедійного проектора, тому що такий комплекс виводить процес навчання
на якісно новий рівень. Успіх інтелектуального розвитку курсантів вищих військових навчальних закладів досягається головним чином на занятті, коли викладач організовує пізнавальну систематичну діяльність курсантів. Стаття
наголошує на важливості використання проектної методики, яка сприяє кращому засвоєнню та закріпленню знань
іноземної мови. Стаття наголошує на ефективності використання інтерактивних форм та методів в процесі викладанні англійської мови, які дають змогу практично збільшити кількість розмовної практики на занятті, виявляються цікавими для курсантів, допомагають засвоїти матеріал та використати його у подальших заняттях, виконують дидактичні та різні розвивальні функції.
The article deals with innovative approaches to the organization of language activities in foreign language classes in higher military educational establishments. In particular, the essence of such concepts as innovative approaches, innovative technologies are revealed. The main focus is on the theoretical and methodological foundations of the implementation of modern methods of teaching English in high schools. The goals and levels of formation of the studied phenomenon are highlighted. Based on th analysis of pedagogical literature, the methodology of applying innovative approaches to the organization of linguistic activity is substantiated, it is stated that the practical features of innovative technology are purposeful, systematic and consistent
implementation of the original, innovative methods, techniques, and pedagogical methods. Its goals to the expected results,
which allow to organize the managed, creative work of cadets. According to the peculiarities of the educational process,
the basic principle of modern methods of teaching a foreign language in higher education are: movement from the whole to
the individual orientation of the classes to the cadet, the content of the classes, their focus on achieving social interaction,
assimilation of intercultural features, professional and professional, which will intensify the learning of a foreign language,
make it more interesting and informative. The important role of multimedia complex (MK) in the composition of interactive
whiteboard, personal computer and multimedia projector is emphasized, because such complex takes the learning process to
a new level. The success of the intellectual development of cadets of higher military educational institutions is achieved mainly
in the classroom, when the teacher organizes cognitive systematic activity of cadets. The article emphasizes the importance
of using a project methodology that promotes better acquisition and consolidation of foreign language skills. The article
emphasizes the effectiveness of the use of interactive forms and methods in the process of teaching English, which allow to
practically increase the number of spoken practice in the classroom, are interesting for cadets, helps learn the material and use it in further classes, perform didactic and various developmental functions.