Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методи навчання як одна із складових у формуванні психолого-педагогічної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чепелюк, А. В.
dc.date.accessioned 2020-06-22T04:47:43Z
dc.date.available 2020-06-22T04:47:43Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Чепелюк, А. В. Методи навчання як одна із складових у формуванні психолого-педагогічної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури / А. В. Чепелюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 5К (61). - С. 258-261. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29857
dc.description.abstract У даному дослідженні визначено методи навчання для покращення ефективності формування психолого-педагогічної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури. Обґрунтовано суть та значення педагогічних ситуацій, проблемних занять, рольових ігор, сюжетно-рольових занять, тренінгів. ua
dc.description.abstract В данном исследовании определены методы обучения для повышения эффективности формирования психолого-педагогической компетентности будущего учителя физической культуры. Обоснованно суть и значение педагогических ситуаций, проблемных занятий, ролевых игр, сюжетно-ролевых занятий, тренингов. ua
dc.description.abstract In this research the teaching methods to improve the efficiency of formation of psycho-pedagogical competence of future teachers of physical culture. Grounded nature and importance of pedagogical situations, problem sessions, role playing games, role-play lessons and trainings. The defining principle of building systems teaching situations, problem sessions, creative tasks, role playing games, role-play lessons and training in the process of psycho-pedagogical competence of future teachers of physical culture characterized by a gradual and systematic increase in task complexity. Our research has shown that important in the process of psycho-pedagogical competence are the psychological, educational and problem-educational tasks. This ensures consistent training students to solve more complex educational problems and improve their preparedness for future careers teacher of physical culture. Using the proposed teaching methods will improve the efficiency of formation of psycho-pedagogical competence of future teachers of physical culture. Formation of psycho-pedagogical competence of future teachers of physical training is carried out not only on training in psychological and educational cycles of professional training, but also in all classes of professional training and subject training. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вчитель фізичної культури ua
dc.subject студент ua
dc.subject методи навчання ua
dc.subject педагогічна ситуація ua
dc.subject рольова гра ua
dc.subject заняття ua
dc.subject тренінг ua
dc.subject психолого-педагогічна компетентність ua
dc.subject учитель физической культуры ua
dc.subject методы обучения ua
dc.subject педагогическая ситуация ua
dc.subject ролевая игра ua
dc.subject занятия ua
dc.subject тренинг ua
dc.subject психолого-педагогическая компетентность ua
dc.subject physical training teacher ua
dc.subject student ua
dc.subject teaching methods ua
dc.subject teaching situation ua
dc.subject role play ua
dc.subject exercises ua
dc.subject training ua
dc.subject psycho-pedagogical competence ua
dc.subject.classification 378.013.77:378.14:37.037 ua
dc.title Методи навчання як одна із складових у формуванні психолого-педагогічної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу