У статті розглядається проблема організації навчального процесу орієнтованого на збереження та зміцнення здоров’я майбутніх фахівців галузі фізичної культури. Експериментально встановлено рівень сформованих навичок здорового способу життя у майбутніх фахівців фізичної культури. Розглянуто методи, за допомогою яких здійснювалось вирішення постановленої мети та завдань наукового дослідження. На підставі теоретичного аналізу обґрунтовуються шляхи формування навичок здорового способу життя майбутніх фахівців фізичної культури через реалізацію педагогічної стратегії ВНЗ. Проаналізовано систему підготовки таких фахівців у ВНЗ. Описано концепцію професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури, яка ґрунтується на забезпеченні широкого доступу студентів до різнобічних фізкультурно-оздоровчих і спортивних заходів, вихованні спортивного менталітету, якості навчального процесу. Розроблено структуру реалізації педагогічної стратегії майбутніх фахівців фізичної культури спрямованої на формування навичок здорового способу життя. Отримані результати експериментального дослідження переконують у потребі вдосконалення роботи вищих навчальних закладів щодо формування навичок здорового способу життя майбутніх фахівців фізичної культури через реалізацію педагогічної стратегії.
В статье рассматривается проблема организации учебного процесса ориентированного на сохранение и укрепление здоровья будущих специалистов отрасли физической культуры. Экспериментально установлено уровень сформированных навыков здорового образа жизни у будущих специалистов физической культуры. Рассмотрены методы, с помощью которых осуществлялось решения постановленной целей и задач научного исследования. На основании теоретического анализа обосновываются пути формирования навыков здорового образа жизни будущих специалистов физической культуры через реализацию педагогической стратегии вуза. Проанализирована система подготовки данных специалистов в вузах. Описана концепция профессиональной подготовки будущих специалистов физической культуры, основанная на обеспечении широкого доступа студентов к разносторонних физкультурно-оздоровительных и спортивных мероприятий, воспитании спортивного менталитета, качества учебного процесса. Разработана структура реализации педагогической стратегии будущих специалистов физической культуры направленной на формирование навыков здорового образа жизни. Полученные результаты экспериментального исследования убеждают в необходимости совершенствования работы высших учебных заведений по формированию навыков здорового образа жизни будущих специалистов физической культуры через реализацию педагогической стратеги.
The article discusses the problem of organization of educational process, focused on the preservation and strengthening of health of future specialists in physical culture. Experimentally determined the level of prevailing skills healthy lifestyle of future specialists in physical culture. The methods by which was solving the goal and tasks of scientific research. Based on theoretical analysis are the ways of formation of healthy lifestyle skills of future specialists of physical culture through the implementation of educational strategies of universities. Analysis of the system of preparation of such specialists in universities. Describes the concept of professional training of future specialists in physical culture, which is based on ensuring broad access for students to the versatile fitness and sports activities, education of a sports mentality, the quality of the educational process. Determined that the training of future specialists in physical culture for permanent installations, the educational system needs to focuses on mastering the future specialists of various practical skills. Developed a structure implementing pedagogical strategy of future specialists in physical culture, aimed at forming a healthy way of life. The obtained experimental results convince the necessary improvement of universities regarding the formation of healthy lifestyle skills of future specialists of physical culture through the implementation of educational strategies.