У статті розглядається проблема вгадування відповідей до тестових завдань з математики. Здійснено систематизацію прийомів угадування, наведено приклади та методичні рекомендації, що дозволяють покращити якість тестових завдань ДПА та ЗНО з математики і захистити їх від отримання правильної відповіді без демонстрації необхідних для цього знань, умінь і навичок.
In this paper we consider the problem of guessing the answers of math test items. We systematize the techniques of guessing, put some examples and guidelines that can improve the quality of tests STA and SET in
mathematics and protect them from getting the right answer without a demonstration of the necessary knowledge and skills.
В статье рассматривается проблема угадывания ответов к тестовым заданиям по математике. Проведена систематизация приймов угадывания, приведены примеры и методические рекомендации, которые позволяют улучшить качество тестовых заданий ДПА и ВНО по математике и защитить их от получения правильного ответа без демонстрации необходимых для этого знаний, умений и навыков.