У статті розглянуті мета, зміст, основні завдання та форми організації навчання проективної геометрії студентів педагогічних вищих навчальних закладів в умовах особистісно орієнтованого навчання з урахуванням навчальних можливостей студентів. Запропонована система навчання проективної геометрії з використанням модульної технології та рейтингового оцінювання якості засвоєння навчального матеріалу для
формування професійних компетентностей майбутніх вчителів математики.
The article examines the aim, substance, key tasks and ways of organization of studying projective geometry by students of pedagogical universities under conditions of individually oriented education with due account of students’ studying capacities. The authors propose a system of studying projective geometry with application of
module-based technology and rating method of assessing the quality of knowledge mastering by students with a view to forge professional skills of future mathematics teachers.
В статье рассмотрены цель, содержание, основные задачи и формы организации обучения проективной геометрии студентов педагогических высших учебных заведений в условиях личносно ориентированного обучения с учётом учебных возможностей студентов. Предложена система обучения проективной геометрии с использованием модульной технологии и рейтингового оценивания качества усвоения учебного материала для формирования профессиональных компетентностей будущих учителей математики.