У статті викладено результати теоретичного аналізу досліджуваної проблеми; висвітлено визначення ключових понять «емоційні уміння педагога», «усвідомлене емоційне реагування», «позитивна взаємодія»; запропоновано основні принципи і переконання для позитивної взаємодії та формування емоційних умінь педагога.
В статье изложены результаты теоретического анализа исследуемой проблемы, даны определения основных понятий «эмоциональные умения педагога», «осознанное эмоциональное реагирование», «позитивное взаимодействие»; предложены принципы и убеждения, которые находятся в основе позитивного взаимодействия и формирования эмоциональных умений педагога.
The article considers the results of theoretical analysis of the teacher’s emotional competence; the key concepts «teacher’s emotional competence», «conscious emotional response», and «positive interaction» are defined; the principles and beliefs that are the basis for positive interaction and the formation of emotional competence of the teacher are suggested.